cirka Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Folk som planlegger livet etter ukenummer burde vert klynket opp i nærmeste tre! Datoer er konkrete, ukenummer kun for lærere! Men, når så er sagt, Samsung sin kalender har alltid vist ukenummer automatisk hos meg. Det er nok den generelle holdningen inntil man kommer ut i arbeidslivet. Da vil du se at dette brukes mye og fungere fint som en tidsangivelse. Da sa du det før meg. Ukenummer bare for lærere...he he. Vedkommende får seg nok en overraskelse når arbeidslivet begynner ja... Men, dette er vel ikke akkurat tema her. 2 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Dere som har telefonen: hvordan er samtalekvaliteten? Ringer mye Om du ringer så mye, hvorfor bruker ikke du da handsfree? Det er ca 100 ganger mer behagelig Er det mer behagelig fordi man slipper å holde telefonen til øret? Har aldri benyttet meg noe særlig av hansfree, ender alltid opp med å bruke telefonen og har aldri sett den store fasinasjonen for det heller. Det skyldes nok mye det at jeg har et sett med Westone 4R ørepropper og disse har ikke mikrofon, ergo er det fryktelig upraktisk å benytte disse ved samtaler. Og det å ha noe Bluetooth handsfree ville aldri fungert da jeg neppe ville hatt de tilgjengelig når jeg først skulle ha foretatt meg noen samtale uansett og hadde det ligget i sekken eller noe så er det jo mer styr å finne de frem enn det er å bare svare direkte via telefonen. Om du snakker mye i telefonen så har du handsfree`n i øret ikke i sekken. Jeg snakker mye i telefon så derfor bruker jeg handsfree hele dagen på jobb. Da er det faktisk mulig å jobbe mens du snakker i telefon. Lenke til kommentar
Fredrik17901 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Min Z2 er også på vei Hvor bestiller dere støykansellerende headsett og dock? Det er mulig jeg er veldig dårlig til å søke rundt, men på de nettsidene jeg har sjekket så er de ikke til salgs Jeg har kun sjekket på norske nettsider da.. Lenke til kommentar
MacDJ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvor har dere fått tak i telefonen?! Den er jo ikke på lager noe sted! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 NetonNet,drivet å tafset på den siden jeg kom hjem i dag! Lenke til kommentar
MacDJ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 NetonNet, drivet å tafset på den siden jeg kom hjem i dag! Jeg forhåndsbestilte på CDON for 1 mnd siden... Hvilk farge hadde du? Hvit var på lager tror jrg en stund på netonnet men er forventet på lager 05-05-14 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Svart. hier:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1579174&p=21604325 Lenke til kommentar
MacDJ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Svart. hier: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1579174&p=21604325 Sender du en link der jeg kan bestille for og få den fortest mulig? Skal ha konfirmasjonpå søndag Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg bestilte på netonnet, men det spørs nå helt på om de har flere osv. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Stamina mode er flott det, med mindre ein håper på å bruke facebook messenger. Den tek seg lov til å holde wifi på konstant, og tømte batteriet på min Z1 på 13 timar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Facebook appene er vel synder nr.1 når det kommer til batteribruk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Bruker aldri wifi uansett. 4g er raskere Lenke til kommentar
vrudin Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Bruker aldri wifi uansett. 4g er raskere Kommer vel helt an på WIFIen det... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kommer vel helt an på 4G DEKNINGEN det... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Får 45 Mb ned mot 12 på wifi her så hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kanskje på tide å finne seg ett bedre alternativ på bredbåndsiden? 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Bruk av 4G / LTE bruker dog MER strøm enn hva du gjør ved bruk av WiFi. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kanskje på tide å finne seg ett bedre alternativ på bredbåndsiden? Hvis du kommer og legger bedre linjer så hehe:). Ramguy: ja men går fint uansett Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Pollingfrekvensen til facebook kan forøvrig settes ned for facebook appen, men ikke for messenger. I facebook appen bør man sette intervallet til "aldri" og heller åpne appen for å hente oppdateringer. Om messenger bruker mye strøm kan man alternativt avinstallere hele appen og heller bruke facebook appens meldingsfunksjon. Dog mister man muligheten for chat-heads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg