thklinge Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Hvordan er kvaliteten på lydopptaket fra den eksterne mikrofonen? Og kan den ta opp veldig høy lyd uten forvrenging? Som forventet fra en mobil, antar jeg. Skal du ta opp konsertlyd trenger du denne: http://www.sonymobile.com/global-en/products/accessories/stereo-microphone-stm10/ Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Hvor bestilte du fra og hvilken farge? Netonnet i svart NetOnNet sier "Forventet levering i uke 19."..? Endret 28. april 2014 av thklinge Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Denne mobilen virker helt rå, men hadde de bare hatt en utgave med AMOLED-skjerm. Lurer på hvorfor det nesten er kun Samsung som satser på AMOLED, mens konkurrentene sverger til forskjellige varianter av LCD? Både Samsung og LG har planer om å gå over til ips etterhvert har jeg lest. Så jeg tror Sony vet hva de driver med. Du kommer nå til å spørre meg hvor jeg har lest dette.. Husker ikke helt i farta men det er bare å søke...det var på norske sider. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det var den eksterne mikrofonen jeg tenkte på. Lenke til kommentar
LeifBirger Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg ville valgt svart:-) Det sto mellom denne og M8 for min del. Tok M8 pga forsinkelsene til Sony men kunne like godt valgt denne. Bortsett fra utseende og kameraet er de like. Så til det essensielle spørsmålet: Hva heter spillet på side 3 i testen? Hillclimb racing 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Denne mobilen virker helt rå, men hadde de bare hatt en utgave med AMOLED-skjerm. Lurer på hvorfor det nesten er kun Samsung som satser på AMOLED, mens konkurrentene sverger til forskjellige varianter av LCD? Både Samsung og LG har planer om å gå over til ips etterhvert har jeg lest. Så jeg tror Sony vet hva de driver med.Du kommer nå til å spørre meg hvor jeg har lest dette.. Husker ikke helt i farta men det er bare å søke...det var på norske sider. Tviler STERKT på at Samsung kommer til å gi opp Super AMOLED overfor LCD. Samsung bruker begge type skjermer i sine mobiler nå, så ser ikke på hvorfor Samsung skulle gjøre noen forandringer der. Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S5 er jo den beste skjermen som finnes i følge DisplayMate, så hvorfor skulle Samsung gå i fra noe dem tydligvis gjør veldig bra? EDIT: Mulig Samsung kommer til å satse mere på IPS LCD over de type LCD skjermene (ikke IPS) dem bruker nå. Mulig det var det du mente. Endret 28. april 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvordan er kvaliteten på lydopptaket fra den eksterne mikrofonen? Og kan den ta opp veldig høy lyd uten forvrenging? Som forventet fra en mobil, antar jeg. Skal du ta opp konsertlyd trenger du denne: http://www.sonymobile.com/global-en/products/accessories/stereo-microphone-stm10/ Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Hvor bestilte du fra og hvilken farge? Netonnet i svart NetOnNet sier "Forventet levering i uke 19."..? Stusset på det selv, men fikk nå denne i dag: http://puu.sh/8qPdI.png Lenke til kommentar
Juserneim Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Hvor bestilte du fra og hvilken farge? Netonnet i svart Jeg lurer på hvorfor alle har fått inn eksemplarer bortsett fra komplett, lei av å vente nå... Når bestilte du? Jeg tror bestillingen min er fra 18.03 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvordan er kvaliteten på lydopptaket fra den eksterne mikrofonen? Og kan den ta opp veldig høy lyd uten forvrenging? Som forventet fra en mobil, antar jeg. Skal du ta opp konsertlyd trenger du denne: http://www.sonymobile.com/global-en/products/accessories/stereo-microphone-stm10/ Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Hvor bestilte du fra og hvilken farge? Netonnet i svart NetOnNet sier "Forventet levering i uke 19."..? Stusset på det selv, men fikk nå denne i dag: http://puu.sh/8qPdI.png Jøss, gratulerer! Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Hvor bestilte du fra og hvilken farge? Netonnet i svart Jeg lurer på hvorfor alle har fått inn eksemplarer bortsett fra komplett, lei av å vente nå... Når bestilte du? Jeg tror bestillingen min er fra 18.03 Har også bestillt fra komplett omtrent samtidig som deg om eg ikke husker feil. De butikkene som har allerede sendt ut telefonene kommer nok til å få seg en smekk av Sony Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Har også bestillt fra komplett omtrent samtidig som deg om eg ikke husker feil. De butikkene som har allerede sendt ut telefonene kommer nok til å få seg en smekk av Sony Hvorfor får de seg en smekk? Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Liker hvordan jeg har masse S5 relklame rundt denne artikkelen... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Denne mobilen virker helt rå, men hadde de bare hatt en utgave med AMOLED-skjerm. Lurer på hvorfor det nesten er kun Samsung som satser på AMOLED, mens konkurrentene sverger til forskjellige varianter av LCD? Både Samsung og LG har planer om å gå over til ips etterhvert har jeg lest. Så jeg tror Sony vet hva de driver med. Du kommer nå til å spørre meg hvor jeg har lest dette.. Husker ikke helt i farta men det er bare å søke...det var på norske sider. lg har ips 1 Lenke til kommentar
jompis007 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 får denne på Onsdag! YEAH! Gleder meg sykt Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Sendt i dag? Eg fekk beskjed av telenor at den ikkje var tilgjengelig før i veke 19 :-( Lenke til kommentar
Rick Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Har også fått mail om at min telefon fra netonnet er sendt Nå er det bare å vente på at den kommer! Sto mellom Sony eller HTC for meg, men pga min jobb var støvtettheten og muligheten for å grise litt vann på telefonen som tippet vektskåla over til Sony. M8 ser jo mye bedre ut! Lenke til kommentar
MacDJ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Noen som vet når den kommer på lager i norge? og blir lansert ? Har hørt rykter om 1 mai. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Den har begynt å komme nå Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Min er i bestilling, og må si jeg gleder meg! har måtte brukt en halvknust note 2 i rundt en måned snart. *edit* fikk mail nå at den blir sendt i dag! Den kommer på lager i dag og vi får sende den ut sent i morgen, slik at de fleste kundene våre da skal få den på fredag (1. mai går ikke posten). Salgsstart er satt til fredag. Endret 29. april 2014 av Terminal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg