Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Munnen fylles med spytt ved den minste nervøsitet eller redsel

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fyller snart 18. Jeg forstår ikke. Når jeg snakker med noen, og er kanskje 9% nervøs(som jeg anser som veeeldig lite), fylles munnen med masse spytt. Det fører til at jeg må svelge, og svelget blir høylydt. Det er slik svelg du ser i filmer når noen er skremt vettet av seg. Det fører til at man 'ser' at jeg er nervøs. Jeg klarer heller ikke å snakke klart når munnen blir fyller seg med spytt, til slutt ender det at jeg må svelge. Selvom jeg prøver å ikke gjøre det. Dette fører til at det ser ut som om jeg er mer nervøs enn det jeg egentlig er.

Dette er et veldig stort problem, og det skjer veldig ofte, og det gjør at jeg ikke klarer å snakke klart før jeg svelger. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 3dc6d...d7b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker noe lignende skjedde meg for litt over ett år siden. Det varte bare i noen få dager, så forsvant det. Så jeg skjønner godt hvor ille du har det.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men du kan spørre det samme spørsmålet på: http://www.klara-klok.no/

De kan helt sikkert hjelpe deg, jeg har selv fått svar på andre spørsmål der. Lykke til!

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

Jeg glemte å nevne at det svekker selvtilliten. Det er derfor jeg også ikke kan være med i diskusjoner, og snakke mye i gruppe. Det plager veldig, hjelp.

Det er kanskje den store grunnen til at jeg lar være å være med i diskusjoner eller snakke med folk i gruppe.

Anonymous poster hash: 3dc6d...d7b

Lenke til kommentar

Kanskje du burde prøve å sette deg i slike situasjoner så du blir mer vant til dem?

Da jeg sluttet på videregående så hadde jeg så dårlig selvtillit at jeg ikke kunne si hei til personen i kasse på rimi. Men per dags dato er jeg helt anderledes.

Kanskje det fungerer for deg også, jo mer vant du blir til situasjonene jo bedre vil det bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...