Gå til innhold

Dell inspiron 17R 5737 vil ikke boote?

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en dell inspiron 17R 5737 fra dell.no og den har stadig spurt etter oppdatering av skjermdriver. Jeg oppdaterte skjermdriveren og restartet pcen. Etter dette vil ikke windows boote. Dell logoen kommer opp og etter det er det ingen tegn til liv. Noen som har vært borti noe lignende? Eller noen som vet hvordan dette kan fikses eller kanskje hvor problemet ligger? ( AMD Radeon 8870M tror jeg )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer du i bios, spørs det om det er skjermkortdriveren som ikke er helt god.

Prøvd F8 før windows laster? Også starte i sikkerhetmodus, også fjerne driverne der?

http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-8/windows-startup-settings-including-safe-mode

http://www.7tutorials.com/5-ways-boot-safe-mode-windows-8-windows-81

Nei kommer ikke inn i bios, men skal prøve det andre du sa. Takk for svar!

Edit: F8 eller Shift+F8 fungerer heller ikke, men takk for svar uansett.

Endret av benny1403
Lenke til kommentar

Hej Benny

Jeg vil råde dig til at prøve at sætte et eksternt keyboard til maskinen, og se om du via dette kan komme i safe-mode via F8. Det kan jo være at der også er problemer med det interne keyboard.

Kommer du stadig ikke i safe-mode eller BIOS, er mit næste forslag, at du forsøger at lave en clean re-install fra dit Windows medie.

Er dette heller ikke muligt, så prøv at send mig dit servicetag i en privat besked, så ser jeg om der er noget jeg kan hjælpe med.

Med venlig hilsen

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...