Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hallusinere av imovane

kajji

Anbefalte innlegg

hvor vanlig er det å hallusinere av imovane? når jeg tok imovane før, før jeg ble satt på antipsykotika, så hallusinerte jeg bestandig istedet for å sove. de funket altså ikke.

men nå som jeg bruker abilify, så sovner jeg istedet. hallusinerer ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går så og si fast på imovane og det hender jeg får hallusinasjoner. Går i tillegg på antipsykotika selv, men merker når det er imovanen som har skylden. Dritt halliser som de værste marerittene. Har flere ganger måtte rømme leiligheten og ender opp i panikkangst. Stilnoch fikk jeg ikke hallusinasjoner av.

Men ingen av de fungerer i det hele tatt på Meg føler jeg.

Lenke til kommentar

Jeg går så og si fast på imovane og det hender jeg får hallusinasjoner. Går i tillegg på antipsykotika selv, men merker når det er imovanen som har skylden. Dritt halliser som de værste marerittene. Har flere ganger måtte rømme leiligheten og ender opp i panikkangst. Stilnoch fikk jeg ikke hallusinasjoner av.

Men ingen av de fungerer i det hele tatt på Meg føler jeg.

Vistt man bruker de over lengere perioder, så slutter de å fungere. Jeg tok de ikke hver dag, men når jeg var så sliten av å være våken å da fungerte de. Man skal heller ikke sitte å glane på tv eller data når man tar dem, man skal hoppe i seng 10-15 minutter etter man tar de å lukke øynene igjen. Da fungerte Stilnocten på meg. Mange som tror at man bare sovner av seg seg selv når man tar de, men de er der kun for å hjelpe til å sovne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...