kajji Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 hvor vanlig er det å hallusinere av imovane? når jeg tok imovane før, før jeg ble satt på antipsykotika, så hallusinerte jeg bestandig istedet for å sove. de funket altså ikke. men nå som jeg bruker abilify, så sovner jeg istedet. hallusinerer ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Imovane kan virke forskjellig med forskjellige medisiner/Alkohol/dop du tar i tillegg, dette gjelder all medisin.For min del funker de veeeeeldig bra, bruker ikke andre medisiner og jeg blir skikkelig rusa av imovane før jeg bare flyter av gårde til drømmeverdenen. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Slutt! Og gi dem til meg .. Lenke til kommentar
kajji Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Jeg skrev jo at imovane IKKE funket da jeg IKKE brukte medisiner, for da hallusinerte jeg bare. Nå som jeg bruker medisiner, så funker imovane... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Å, beklager Da har du funnet en god kombinasjon Er du sikker på at det ikke bare var din sinnstilstand som bidro til det? Det er også en mulighet. Lenke til kommentar
kajji Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Nei det var nok pillene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Imovane fungerer ikke her heller, men har aldri opplevd noe halliser av resptbelagt medisin her. Finnes et alternativ som du kan spørre legen om å få prøve som heter Zolpidem/Stilnoct, den fungerte mye bedre på meg. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg går så og si fast på imovane og det hender jeg får hallusinasjoner. Går i tillegg på antipsykotika selv, men merker når det er imovanen som har skylden. Dritt halliser som de værste marerittene. Har flere ganger måtte rømme leiligheten og ender opp i panikkangst. Stilnoch fikk jeg ikke hallusinasjoner av. Men ingen av de fungerer i det hele tatt på Meg føler jeg. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 I Felleskatalogen står det at Imovane blant annet har dette som bivirkninger: Psykiske: Forvirring, endring i libido, irritabilitet, aggresjon, hallusinasjon, psykoser, angst, dysfori, konsentrasjonsproblemer. Det er listet opp som sjeldne bivirkninger. Fra 1/10000 til 1/1000 andel av brukere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg går så og si fast på imovane og det hender jeg får hallusinasjoner. Går i tillegg på antipsykotika selv, men merker når det er imovanen som har skylden. Dritt halliser som de værste marerittene. Har flere ganger måtte rømme leiligheten og ender opp i panikkangst. Stilnoch fikk jeg ikke hallusinasjoner av. Men ingen av de fungerer i det hele tatt på Meg føler jeg. Vistt man bruker de over lengere perioder, så slutter de å fungere. Jeg tok de ikke hver dag, men når jeg var så sliten av å være våken å da fungerte de. Man skal heller ikke sitte å glane på tv eller data når man tar dem, man skal hoppe i seng 10-15 minutter etter man tar de å lukke øynene igjen. Da fungerte Stilnocten på meg. Mange som tror at man bare sovner av seg seg selv når man tar de, men de er der kun for å hjelpe til å sovne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå