Gå til innhold

Summere i excel...ny jobb - trenger hjelp!


Liss

Anbefalte innlegg

Min nye sjef tror jeg er en ræcer på excel...og jeg har ikke fått meg til å si at jeg ikke er fullt så god som han tror ;)

 

Jeg fører inn regnskap, og trenger å få summert opp en kolonne, men når jeg prøver kommer svaret alltid bare ut i null :(

 

Er det noen snillinger her som kan hjelpe meg, og beskrive trinn for trinn hvordan jeg får dette til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke excel, og bruker det aldri (bruker gratisalternativer) MEN det du må gjøre er å bytte ut formatet til tallene du har skrevet inn, han tror du har skrevet tekst eller datoer, og når man summerer tekst eller datoer så-.... går det ikke =) Så merk cellene og velg format tall eller noe slikt så skal det nok gå kanskje =) Det kan også hende du bruker komma når du må bruke punktum, eller motsatt, mange programmer har forskjellige betydninger av de to tegnene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...