storgodt Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Har nettopp bestillt en PS4 og lurte på hva dere har for anbefalinger til spill. Kommer ikke til å gå til anskaffelse av FPS spill a la typen COD eller BF ettersom jeg har en god PC å kjøre dette på. Er åpen for strengt tatt alle forslag. P.S. Bare gi beskjed om jeg har plassert denne tråden feil. Er ny på forumet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 inFamous: Second Son. Trials Fusion Resogun Er vel tre spill som er greie å starte med Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Enig med Chance Ellers så har du NFS Rivals. Kan spilles på. PC, men er ikke like moro. Det kommer nye titler hele tiden, f.eks kommer The Amazing Spider-Man 2 på tirsdag, og ser veldig bra ut i Dev Commentaryen. Forresten må jeg gratulere deg med konsollen, håper ikke ventingen tar livet av deg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Mine must-haves: - Tomb Raider: Definite Edition - infamous: Second Son - Rayman Legends - Injustice: Gods Among Us Trials Fusion er også svært bra, men er du ikke så vant med sånne spill anbefaler jeg Trials Evolution Gold på PC i stedet. Fusion er ikke akkurat dårlig, men liker Evolution bedre. Selv til tross for de syke kommentatorene i Fusion. Endret 29. april 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Selv synes jeg Infamous er det beste spillet ute på PS4. Så kommer AC 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå