robolai Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg, mine to brødre og min far skulle på fotballtur til London neste helg, fra torsdag til søndag, men så ble fotballkampen flyttet til etter helgen og vi sitter igjen med flybilletter og hotell og lurer på hva man kan finne på. Ingen av oss er kjent i London og hva man kan finne på. Vi er 4 stk og er ikke interessert i musicals eller kunstmuseum, men heller noe mer "gutteting". Vi vurderer london science museum, british museum og madamme tussauds. Er det noen områder i byen som fortjener et besøk, noen som vet om noen skjulte perler. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Dere kunne jo sjekket ut en av turene til London walks. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 http://www.tripadvisor.com/Attractions-g186338-Activities-London_England.html Her har du en veldig god oversikt Selv liker jeg veldig godt å bare gå rundt i byene jeg er i å se på bygninger og mennesker, det er mye å se på i London Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Har et partre forslag, men det å ta seg tid til å kikke rundt er uansett viktig og gir godt grunnlag for neste tur. London er absolutt ikke en by en gjør på en tur, eller tre for den del. Om dere er litt oversnittet interessert i øl er dette verdt å få med seg (mrk. kun lørdager) http://olportalen.no/2014/03/21/bermondsey-beer-mile/ Den kan avsluttes med Borough Market, eller en kan ta dette alene. Det finnes også en del andre marked, men det er ikke sikkert det er dette 4 menn er ute etter. Da er det muligens mer interessant med omvisning på en stadion. De fleste klubbene har slikt. Båttur ned til Geenwitch er glimrende. Det er en del å se der og en kan f.eks. gå tunellen under Thamsen og ta bane opp igjen. Så har vi selvsagt de mer standardiserte opplevelsene som London Eye, Tower of London, The Dungeon, etc. Felles for disse er at en går tidglig - før køene. Musikaler er så mangt. "We Will Rock You" kan anbefales for alle som har et eller annet forhold til Queen, så lenge dette forhldet ikke er negativt.Det en uansett bør få med seg er Pub-lunch. Fish & chips eller steak er ikke det viktige. Det er stemningen som betyr noe og det lønner seg å velge bort kjedepubene. Er en litt "rufsete" en formiddag er rett og slett en spassertur i en park en god kur. Endret 28. april 2014 av StoreMyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå