Ungjenta Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hei! En god venninne fyller 16 år nå snart, og jeg har tenkt til at jeg har lyst å gjøre noe morsomt med henne. Jeg har lyst til å ta henne med ned til byen, sette bind foran øynene hennes og feste en lapp bak på ryggen hennes, der jeg skriver noe litt morsomt... problemet er det at jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive... det må trekke litt oppmerksomhet! Jeg trenger også tips til ting hun kan ha på seg, slik at folk legger godt merke til henne. Eventuelt ting som bråker, osv... Blir glad for alle tips dere har å komme med! Trenger spesielt tips til hva jeg kan skrive på lappen Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) ha en fin dag. Endret 27. april 2014 av Yippee 1 Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Lurte også litt på om noen vet hvordan man kan lage "sengelappen". Må det bestilles på nett, eventuelt? Viktig at det ser ut som et førekort da Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Ingen som har noen tips til meg? <3 Litt stressa, for det haster litt... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Surr henne inn i et laken. Kan bli din variant av "sengelappen" Vekker oppmerksomhet og laken har jo med senga å gjøre Xp Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Haha, takk for tipset! Flere? Trenger virkelig alle mulige tips! Hva hadde dere synes vært flaut å ha skrevet bak på ryggen i byen??? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Du kan lage en "spark meg"-lapp. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Skriv "I'm with stupid", på lappen. Det vil være litt flaut om du klistrer på henne! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå