Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hei. Har en forferdelig bakgård som jeg ønsker å gjøre noe med før et eventuelt salg. Nå er det en form for gamle steinheller (ser ut som det ligger store steinplater litt tilfeldig størd bak der), samt masse masse ugress. På sen sommeren ser det ut som en jungel der. Jeg vurderer å selge, og har blitt tipset om at bakgården kan bidra til høyere pris (jeg er eneste som har direkte tilgang til bakgården, men andre vil nok bruke den de også). Det jeg ønsker er å få gjort noe billig, men som kan gjøre at det ser veldig fint og flott ut. Har blitt tipset om at uansett hva jeg skal gjøre må jeg legge en type duk bak der, og fylle grus/plukk/jord over duken, og at dette vil hindre ugress og andre ulumskheter å vokse gjennom igjen. Noen som har hørt om dette? eller veit hvor jeg får kjøpt billigst mulig "duk"?Trenger også tips til hva jeg skal gjøre med resten. Har sett at man kan gjøre rullegress, og dette hadde nok vært ganske koselig der ute, men ser for meg at ingen kommer til å ta seg av fellesarbeidet, så vurderer derfor også en form for billig treheller eller noe. Mottar gjerne tips til både materialer, samt prosessen dette burde gjøres på Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg ville nok ha startet med Round-Up, var jeg deg. Barkduk får du over alt, ikke så kostbar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Har brukt noe som dreper brennesle, den skulle virke ila 10 dager, og har bare gått 2, så har ikke sett noe virkning enda.Så foresten at det bare var steinheller i halvebakgården, og at det bare var jord i resten. Gjør det ting lettere? Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå