Holland Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Min far gikk nylig over fra Telenor til OneCall, og mistet i den forbindelse alle telefonkontaktene sine. De ligger ikke på telefonen og de lå ikke på SD kortet eller det gamle sim kortet da han gikk tilbake for å sjekke. Har også prøvd ulike visningsalternativer på telefonen uten å finne noen kontakter der.Imidlertid så virker det som om telefonen gjenkjenner numrene. Når han f.eks. gikk inn for å lagre mitt nummer på nytt så kom telefonen opp med mitt nummer etter at han hadde tastet 2-3 sifre, så jeg vet ikke om det kan tyde på at kontaktene ligger lagret et sted? Finnes det andre måter han kan prøve å få fram kontaktene sine på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Kan han ha sikkerhetskopiert nummerne i skyen uten å ha vært klar over det? Det kan gjøres med både android, ios og wp. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg vet at man kan lagre kontakter på mine sider hos telenor. Kanskje derfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå