Gå til innhold

WildStar - NA for nordmenn

Gjest Slettet-JWlLR8

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-JWlLR8

En god kamerat av meg har nylig flyttet til Amerika for å studere, og foreslo at vi burde spille et spill sammen for å holde kontakten.

Vi ble enige om WildStar, når det kom ut.

Det jeg lurer på, er om noen har noe erfaring med å spille på de Amerikanske serverene, fra Norge?

Er latency'en horribel? Er den overkommelig?

Noen som har en slags gjennomsnitts latency fra beta'en kanskje?

Jeg vet at det kommer en del an på internett leverandøren, men jeg er enda nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle spiller på de amerikanske serverne nå, og det er ikke noe spesielt ille for oss europeere. Har du mulighet til å få tak i en betakey kan du jo prøve å se hva du selv synes. Husk uansett at når du skal kjøpe spillet bør du få han til å kjøpe det for deg, ettersom spillet er låst til den zonen man kjøper spillet fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8

Alle spiller på de amerikanske serverne nå, og det er ikke noe spesielt ille for oss europeere. Har du mulighet til å få tak i en betakey kan du jo prøve å se hva du selv synes. Husk uansett at når du skal kjøpe spillet bør du få han til å kjøpe det for deg, ettersom spillet er låst til den zonen man kjøper spillet fra.

Oooh, det vist jeg ikke!

Takk for tipset!

Hvordan er latencien din i beta'en for tiden da?

Lenke til kommentar

Har spilt Wildstar beta siden Februar, og har opplevd det som er å oppleve så langt med ping fra midt-norge. Det merkes at man spiller med 150-250ms, og spesielt i PvP. PvE er ikke fullt så ille i starten, men noen svært hektiske dungeons for ikke snakke raids viser at stabil lav ping er absolutt å foretrekke.

Anbefaler absolutt at du prøver en beta weekend, den siste annonserte før åpen beta kommer nå neste helg, og så langt har Carbine gitt ut beta-nøkler til presse og fansites i alle foregående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...