hs Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg bruker lydkortet som er integrert på mitt MSI KT400-ultra HK, men plutselig er lyden borte. Om jeg prøver å spille mp3-er, får jeg beskjed om at jeg ikke har noe lydkort installert, og når jeg prøver å installere driverne finner ikke de hellr kortet. Noen forslag om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hvis du fortsatt har garanti på kortet er det vel bare å sende det inn.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Er du sikker på at lydkortet er enabled i bios? Hvis det er ødelagt, er det nok en garantisak. Kontakt butikken du kjøpte det i, og du vil trolig få nytt hovedkort eller tilbud om pcilydkort. Lenke til kommentar
hs Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvordan enabler jeg det i BIOS? Prøvde, men fant ikke noe som kunne relateres til lydkortet... Lenke til kommentar
hs Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Er du sikker på at lydkortet er enabled i bios? Det var vist ikke det... Jeg fikk det til å funke igjen, jeg gjorde som du sa. Jeg synes bare det er litt snedig at jeg må aktivere noe jeg aldri har deaktivert. Bare det funker, så er jeg fornøyd... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå