CrowH Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hei Bare lurte på hva dere synes er det kleineste øyeblikket eller scene i en TV serie dere noen gang har sett. Noen av mine kleineste scener må være i Homeland, selv om jeg bare har sett 3 episoder... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Alle scener hvor det så overtydelig brukes produktplassering. Det siste jeg kan komme på er Fords inntreden i serien New Girl, hvor de bruker særdeles mye tid på funksjonen hvor bakluken på en Ford Escape (Ford Kuga her til lands) åpnes med å svinge foten under støtfangeren ... Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Så og si hver eneste episode av Klovn. Det er så fantastisk mange at det er umulig å trekke ut et spesifikt høydepunkt. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Alle scener hvor det så overtydelig brukes produktplassering. Det siste jeg kan komme på er Fords inntreden i serien New Girl, hvor de bruker særdeles mye tid på funksjonen hvor bakluken på en Ford Escape (Ford Kuga her til lands) åpnes med å svinge foten under støtfangeren ... Endret 2. mai 2014 av sevs 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Skal litt til for å slå denne. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Denne er fake og rimelig slem, men jeg ler likevel. Endret 2. mai 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Schreiber: Det der er faktisk ikke fake. Det var en tabbe. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Da er det ikke off-topic heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå