Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan funker Rieju Power-Up systemet?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å vurderer å kjøpe meg en splitter ny Rieju MRT 50, og har noen spørsmål.

- Har alle nye Riejuer Power Up systemet?

- Hvordan funker Power Up systemet

- Er det plomberinger på den, isåfall hvor?

- Hvordan blir det med trimming med Power Up?

Slik jeg har forstått det er Power Up et nytt system som gjør at mopeden ikke har fysiske plomberinger og den sperrer på 45 km/t.

Kun seriøse svar takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mange nye Rieju og Furia også har Power up, Om alle har det skal jeg ikke uttale meg om.

Som du sier er Power up et system som gjør at mopeden sperrer på 45 km/t. Det er forsåvidt en veldig grei sperre om du ikke skal trimme, for da går den ikke så helt elendig opp til 45 km/t.

Skrev forsåvidt en veileder hvordan man fjerner den. Den finner du her.

Du må huske at fjerner du den, har du ingen vei tilbake ;)

Lenke til kommentar

Mener å ja hørt at man laster ned et program til PCen og kobler CDIen og kan endre max fart. Mulig det var en erstatningstenning det var snakk om, men jeg vet ikke da jeg ikke fikk med meg hele samtalen.

Bruker ikke Power Up systemet Moric tenning? Isåfall bør vel denne http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=247_265_254_17991_18019&products_id=2794 funke som en erstatning? Ikke programerbar men to moduser, plomert og uplombert, bør funke fett. De syklene med Power Up har vel ikke annen fysisk plombe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...