petterg Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg har byttet antenne på bilen og støtte på et lite problem: Originalantenna har hun-plugg, mens den nye har hanplugg. Jeg sitter dermed med to hannplugger som trenger å kobles sammen. Hvor får man kjøpt en ferdiglaget kabel/adapter med hun i begge ender? Hva heter den kontakttypen som brukes på bilantenner? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15270&katid=1414&id= Lenke til kommentar
petterg Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Takk. Noen butikker i osloområdet som kan tenkes å selge en slik? Hadde vært praktisk å slippe å sette sammen taket for å åpne det på nytt igjen når posten ankommer. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Om de har denne dingsen vet jeg ikke, men to mulige alternativer i Oslo er Oslo Bilstereo og SR Bilradio. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Løsningen ble å klippe pluggen av begge kabler og sette på et coax skjøtestykke jeg hadde liggende. Da hadde jeg først vært innom følgende steder hvor alle mente at fakra hun-hun eller løs hunplugg ikke eksisterer: biltema, bilxtra (x 2), mekonomen (x 2), seatronics, SR bilradio, thorshov, holund elektro, clas ohlson og CB elektro (som faktisk mente de hadde hatt en hunplugg i sortimentet for en stund siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå