Huxy Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hei! Jeg leter etter et marked eller noe, hvor jeg selv kan komme med et bord og bli kvitt div ting som klær og andre småtterier. Noen tips? Takker for svar! Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Grønland. Endret 26. april 2014 av sånn er det! 1 Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Grønland. Hva, hvor, hvem, når, hvordan? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Hvis du bare vil bli kvitt ting så kan du annonsere det under gis bort på finn.no Ellers kan du høre med ulike loppemarked. Endret 26. april 2014 av vidor Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Grønland. Hva, hvor, hvem, når, hvordan?Er ofte et marked under brua på Grønland. Mellom bussterminalen og Grønland. Ved siden av akerselva. Vet ikke om det er hver helg eller hva. Vet heller ikke hvordan regler det er for å stå der. Prøv å google det litt. Er hvertfall marked der ofte .. Men sjelden jeg har sett etnisk norske stå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå