Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvem laget www.piv.pivpiv.dk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahaaa! Må bare le av dere tullinger som testa linken og blir så hissige.  :lol:

Nyskjerrigheten tar overhånd noen ganger, men ikke skyld på andre :p

Lite, men irriterende problem.

Jeg ble ikke hissig jeg. Men det er unødvedig å legge ut linker som inneholder, trojaner/virus. _alle_ her inne har ikke super peil på data, og for de blir det et problem.

Njaal

Lenke til kommentar

Safari reagerte omtrent ikke, visste bare en vanlig flash animasjon som det bare var å surfe videre med...Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde brukt pc eller Explorer :o

Ellers synes jeg det er idioti å syte over tapt arbeid o.l. pga denne siden, man bør lukte lunta av innlegget og kommentarene før den riktige linken ble lagt ut :-?

Lenke til kommentar
Han sa aldri: "trykk på denne linken,  den er kul!"

Han sa derimot: "Hvem har laget denne siden?"  

I tillegg la han inn en link som ikke fungerte... Er det ban etter deres mening, så er jeg glad veldig få av forumbrukerne er moderatorer.

Det er mange som ikkje har sett denne siden og det er normalt å opne linker som er i poster. Ha la inn ein død link ja, MEN så postet han ein ny post der han la inn rett link. Kvifor gjorde han det dersom ingen skulle sjå på den?

1-2 veker ban synest eg er på sin plass!

Du kan ikkje forvente at alle brukere her kan håndtere slike ting.

Eg har sett denne linken mange ganger og er klar over kva det er og korleis det skal takles, men eg snakker på vegne av de som ikkje kan det. Dersom noen skulle ha viktige ting pågående på maskina og det gå i vasken er liksom all moroa borte, eller kva meiner du?

Edit: Det var ingen innlegg før den rette linken som informerte stort om kva siden inneholdt.

Lenke til kommentar

alikevel, bedre advarsel skulle det vært. Hadde ikke regnet med at jeg kom til å miste en times arbeid i excel pga at en fjortis linker til en side slik at jeg må restarte maskina.

Kanskje en lærepenge til neste gang slik at du ikke lenger klikker deg totalt ukritisk inn på alt du kommer over? Pleier du kanskje også å åpne alt mulig rart du får i email?

Jeg så også linken, leste teksten og fant ut at jeg på nåværende tidspunkt IKKE var interessert i å ha en popup som splittet seg uendelig på skjermen. No problem :shrug:

Lenke til kommentar

Er endel barnslige reaksjoner her, selvfølgelig er det irriterende, og en sa også at man ikke kunne forvente at hw.no brukere kunne avslutte denne uten problemer.. I beg to differ, syns det er det minste man kan forvente seg. Ja, han burde ha skrevet: Advarsel, denne siden kan gi deg problemer med popups o.l. så ser jeg ikke at dette var så veldig farlig. Og det å varlse moderator er på grensen til å være litt for barnslig. Og du som jobbet med exel, har du aldri opplevd av microsoft produkter tryner? Derfor vi som jobber med word, exel etc lagrer når vi slutter å jobbe og begynner å surfe istedet.

Lenke til kommentar
Edit: Det var ingen innlegg før den rette linken som informerte stort om kva siden inneholdt.

Hva definerer du dette som da:

For de som ikke vet:

Det kommer frem en popup som spretter rundt på skjermen og sier:  

you are an idiot. og synger samtidig

:-)  :-)  :-)  

Den deler seg opp i flere mindre popups når man trykker på krysset oppe til høyre.

Du/Dere som går på den, bær klar over at det er tidenes mest irriterende pop-up som kommer.

Jeg vil definere det slik:

Halvparten av alle personene som skrev innlegg før den rette linken kom, beskriver relativt detaljert hva siden inneholder. :shrug:

Lenke til kommentar

Unnskyld til alle dere som fikk problemer og at pcen låste seg på grunn av popupen, det var ikke meningen at dere skulle få problemer, eller at arbeid skulle gå tapt.

Men jeg lurte først og fremst på om noen visste hvem som laget den,eller har mer informasjon om den, (bortsett fra det vi alle nå vet)

Det at jeg ga den riktige linken var for at dere skulle se den og fordi noen hintet til at de ville ha den riktige linken.

Og jeg skulle nok ha gitt en bedre advarsel.

Men jeg visste ikke at det var en trojaner på den siden for jeg har ikke fått noen.

Lenke til kommentar

Det er IKKE en trojaner på den siden. Hvis dere som syter og klager over det hadde gjort en bitte liten sjekk om hva JS/Spawn.a er for noe, har dere funnet ut at det er et javascript som

JS/Spawn-A moves the internet browser Window across the Desktop and gives it the effect of bouncing back when the boundary of the Desktop is reached.  

When the script is closed, several instances of the browser are launched to open the file index.htm, index.html or index2.htm.

Det vil si at det teknisk sett IKKE er et virus, men blir stoppet av enkelte AV-programmer fordi det kan krasje IE. Så enkelt.

Lenke til kommentar
Det er IKKE en trojaner på den siden. Hvis dere som syter og klager over det hadde gjort en bitte liten sjekk om hva JS/Spawn.a er for noe, har dere funnet ut at det er et javascript som  

JS/Spawn-A moves the internet browser Window across the Desktop and gives it the effect of bouncing back when the boundary of the Desktop is reached.  

When the script is closed, several instances of the browser are launched to open the file index.htm, index.html or index2.htm.

Det vil si at det teknisk sett IKKE er et virus, men blir stoppet av enkelte AV-programmer fordi det kan krasje IE. Så enkelt.

Ingen som har sagt det er et virus, men det ER en trojaner..

Å poste linker til sider som inneholder trojans/backdoors er virkelig lavmål.

Anyways, i dette tilfellet visste ikke posteren at det var en trojan på siden, men når det nå først har blitt avklart burde threaden stenges og slettes med en gang..

Lenke til kommentar

nå har jeg fått hvilt litt og er ikke så forbannet som jeg var i går.

Kanskje jeg reagerte litt i overkant, men dette var på bakgrunn av at jeg måtte sitte oppe 1 time lenger for å gjøre feridg arbied som skulle leveres 0800 i dag.

Jeg lagrer ikke arbeidet mitt hvert 10. minutt, da jeg til dagsdato ikke har hatt noe kræsj i excel, word eller andre office programmer. Føler meg trygg på at maskina er stabil.

Men uansett hvis det skal være slik at forumet blir en plass der man virkelig må passe på hva man trykker på har det vel gått litt over grensen ?

Det er ikke alle som har like god kunnskap innen data, og jeg er sikkert ikke den eneste som har hatt problem med den siden her.

Uansett: jeg ønsker ikke lenger trådstarter en god ferie, derimot er en liten refs på sin plass. Han burde ha merket den bedre.

Lenke til kommentar

Synes enkelte tar dette LITT for seriøst. Forslag om banning er det dummeste jeg har hørt, det var jo ikke hans intensjoner å føkke pcéne deres! Det er forresten et møkkascript!!

Men gjør ikke noen stort større skade, skader kanskje like mye som html-krasjen i IE.

<html><form><input type=crash></form></html>

For de som husker den :)

Lenke til kommentar

alikevel, bedre advarsel skulle det vært. Hadde ikke regnet med at jeg kom til å miste en times arbeid i excel pga at en fjortis linker til en side slik at jeg må restarte maskina.

Jeg skjønner at du er irritert. Men;

- Å lagre arbeidet ditt oftere enn det du tydeligvis har gjort skader ikke.

- Det er bare å avslutte prosesstreet iexplore.exe så går det vekk.

Internett Explorer brukere kan bare trykke ALT + F4 noen ganger så går den bort.

mhm det løser alle problemer da med ALT+F4.... jeg testet det en gang og det kom bare opp flere da og hdd blir over arbeidet som p**** og derfor synes jeg det er lurt å få inn brannmur etter å vært inne på denne siden!!!.. i tilfelle han som har lagd siden vil få inn ip'ene som folk bruker..

Ellers er det jo da litt gøy at vi er dumme nok til å sjekke denne siden da.. nyskjerrigheten tar overhånd vettu.. ikke skylde på andre pga du har lyst til å utforske.

Lenke til kommentar
Hahahaaa! Må bare le av dere tullinger som testa linken og blir så hissige.  :lol:

Nyskjerrigheten tar overhånd noen ganger, men ikke skyld på andre :p

Lite, men irriterende problem.

Hahahaaa! Må bare le av det lite smigrende bilde du har lagt inn av deg selv. (jeg antar det er deg pga måten du skriver på). Du ser ut som en skikkelig nerd :yes:

Lenke til kommentar
I D I O T !

ga meg en del problemer den siden der.  synd vi ikke satt i samme rom når dette gikk over skjermen trådstarter...

moddis er varslet og jeg håper det blir en lengre ferie på deg,

Er nå ikke sikker på hvem som er idiot her, den som legger ut en link og forklarer hva som skjer eller den som er dum nok til å prøve :lol::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...