Cthulhu Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Elbil og langkjøring er to ord du ikke vanligvis finner i samme setning, men Tesla gjør et skikkelig forsøk.Med strøm på tanken (Ekstra) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvem i redaksjonen er det som endelig har fått seg Tesla? Hvorfor ikke begynne å levere skikkelig kvalitet på det dere egentlig skal skrive om istedet for å vanne ut siden med clickbait mote- mumbojumbo? 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Totalt meningsløs artikkel all den tid den publiseres av HW... Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Flotte artikler syntes jeg, skulle gjerne hatt en model s, bare jeg hadde hatt pengene til det. 6 Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvorfor kan ikke hw / Tek skrive om en spennende bil spekket med teknologi? Synes det var spennende å lese jeg Simkort i bilene som laster ned kart live. Her kunne man spart mye data totalt ved å legge inn kart. Raskere for kunden også, op oppdateringer kunne skjedd via sim som alt annet i bilen. Du trenger ikke pengene, de har banken. Du trenger bare sikkerheten iform av sikker inntektskilde ol. 3 Lenke til kommentar
Pyttagoras Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hvem i redaksjonen er det som endelig har fått seg Tesla? Hvorfor ikke begynne å levere skikkelig kvalitet på det dere egentlig skal skrive om istedet for å vanne ut siden med clickbait mote- mumbojumbo? En bil som er konstruert av datanerder fra Palo Alto er absolutt et vaild tema i Hardware.no. Jeg synes dette er meget interessant lesestoff. Det er mye annet Hardware.no skriver om som jeg ikke finner interessant, men da lar jeg bare være å lese artikkelen - helt uten å lire av meg fancy engelske ord. Hvor har du lært dem forresten? Postordrekurs? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå