Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lett å finne seg ei kvinne fra øst-europa og øst-asia eller er det egentlig litt vanskelig?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på det, fordi jeg vil holde mulighetene åpne dersom det ikke helt skulle klaffe med noen her i Norge. En vil jo ha familie.

Så jeg lurte på, er det egentlig så lett for en norsk mann å finne seg ei fra øst-europa eller øst-asia, slik det ofte blir sagt. Eller er det litt vanskeligere? Pengekravet kommer jeg lett over, så det er null stress.

Anonymous poster hash: e829e...a1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen erfaring med dette selv. Men har venner som har hentet seg kvinne fra Asia og øst Europa. Ikke noe problem. Kvinnen derifra er langt lettere og ha med å gjøre en mange Norske. De er ikke så opptatt av bagateller og likestilling. De er mer tradisjonelle og er der for oss menns skyld.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ingen erfaring med dette selv. Men har venner som har hentet seg kvinne fra Asia og øst Europa. Ikke noe problem. Kvinnen derifra er langt lettere og ha med å gjøre en mange Norske. De er ikke så opptatt av bagateller og likestilling. De er mer tradisjonelle og er der for oss menns skyld.

Høres jo fint ut det :) Uti verden er de vel litt som vi var før kan jeg tenke meg, litt mer med det praktiske enn så absolutt at gnisten skal være der hele tiden.

Lenke til kommentar

Javisst, "bagateller og likestilling". Ikke så viktig, og samma greia, ikke sant ?

Jeeez...

TS, enten så er dette en "avledende" problemstilling du fyrer med, før du stiller ditt virkelige spørsmål ang erfaringer og tips til innføring av en asiatisk/østeuropeisk "kone" til norge,

eller så ser det ut som at du har mistet håpet på kvinnene her til lands.

Either way, svar på begge problemstillinger er som følgende: A) Det finnes faktisk mange flotte kvinner her til lands som vil stifte familie.

B) Nei det er ikke vanskelig.

Men husk nå for gudsskyld at du får det du ber om ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Veldig generelt så kan man tro at dette stemmer, men hvis du forsøker selv, så tror jeg du fort kommer til å endre oppfatning. De er ikke annerledes enn våre egne jenter, bare litt annet eksteriør

Og til ts: Jeg ville satt meg grundig inn i kulturen til den jenta du vil ha, før jeg hadde gjort seriøse forsøk på dating med hensikt til noe mer fast

Lenke til kommentar

TS, enten så er dette en "avledende" problemstilling du fyrer med, før du stiller ditt virkelige spørsmål ang erfaringer og tips til innføring av en asiatisk/østeuropeisk "kone" til norge,

eller så ser det ut som at du har mistet håpet på kvinnene her til lands.

Either way, svar på begge problemstillinger er som følgende: A) Det finnes faktisk mange flotte kvinner her til lands som vil stifte familie.

B) Nei det er ikke vanskelig.

Men husk nå for gudsskyld at du får det du ber om ;)

Det er jo bare spørsmål om det var lett, i tilfelle jeg ikke skulle finne noen her i landet. Det kan jo alltids forandre seg med tiden også, til jeg blir eldre. Økonomisk fremgang i mange land vil kanskje gjøre det bedre for dem å bare bli hjemme å gifte seg. Men vi er jo ganske høye i forhold til andre folk, så kanskje det er et pluss ^^ Anonymous poster hash: e829e...a1d

Lenke til kommentar

Javisst, "bagateller og likestilling". Ikke så viktig, og samma greia, ikke sant ?

Som du sikkert vet så henger kvinner seg opp i bagateller og de maser om denne likestillingen. Den slipper man om man skaffer seg en kvinne fra øst Europa eller Østen. De stiller opp for sin mann og lar han få være mann. Ikke noe vondt i hode og egen tid der vet du. Hun vet sin plass i hjemmet :tease:

Veldig generelt så kan man tro at dette stemmer, men hvis du forsøker selv, så tror jeg du fort kommer til å endre oppfatning. De er ikke annerledes enn våre egne jenter, bare litt annet eksteriør

Vel, de jeg har sett vet hvor de har sin plass i hjemmet. Hva jeg mener om det, det kan vi ta seinere. :nei:

Edit: flettet dobbeltpost - tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel, de jeg har sett vet hvor de har sin plass i hjemmet. Hva jeg mener om det, det kan vi ta seinere. :nei:

Nå oppfattet jeg at du er litt gammelmodig til sinns, og vil sette meg på plass ...- hvis du har noe å si, så må du være tydeligere.

Lenke til kommentar

Som du sikkert vet så henger kvinner seg opp i bagateller og de maser om denne likestillingen. Den slipper man om man skaffer seg en kvinne fra øst Europa eller Østen. De stiller opp for sin mann og lar han få være mann. Ikke noe vondt i hode og egen tid der vet du. Hun vet sin plass i hjemmet :tease:

Som du ikke vet, så er jeg ifra øst europa.. og som du heller ikke vet, så er det JEG som hadde vist deg DIN plass i hjemmet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå oppfattet jeg at du er litt gammelmodig til sinns, og vil sette meg på plass ...- hvis du har noe å si, så må du være tydeligere.

Jeg er nok veldig langt unna gammel til sinns. Personlig må jeg ha en sterk kvinne som har sine klare egne meninger. Det var det jeg mente. Kvinner som er hentet inn fra de deler av verden vi snakker om her, de har jeg ikke erfart står opp for sine meninger. Men skal vi dra inn det, da ødelegger vi en god debatt med jentene på forumet :green:

Lenke til kommentar

Som så mange andre norske menn har jeg lite fint å si om norske jenter, de fleste av de er desverre hardt skadet av den oppveksten de får i dette landet.

I min søken østover fant jeg ut at jeg ikke trengte å se lengre enn finnland for å finne attraktive kvinner med tradisjonelle kvaliteter, de ligner også mer på norske damer og de snakker alltid god engelsk så man vil ikke oppleve de samme forhåndsdømmingene man får med en dame fra lengre øst.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Det ble fjernet 25 innlegg som inneholdt persondiskusjon, og var langt utenfor tema. Jeg vil minne om trådtittel, og at man skal hjelpe trådstarter med ordentlige svar. Jeg vil samtidig be dere om å huske på å ikke lage særdeles store siteringspyramider. Det tar unødvendig mye plass.

Videre brudd på dette, vil kunne medføre advarsler og strengere reaksjoner.

Kommentering av moderering tas på PM.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på det, fordi jeg vil holde mulighetene åpne dersom det ikke helt skulle klaffe med noen her i Norge. En vil jo ha familie.

Så jeg lurte på, er det egentlig så lett for en norsk mann å finne seg ei fra øst-europa eller øst-asia, slik det ofte blir sagt. Eller er det litt vanskeligere? Pengekravet kommer jeg lett over, så det er null stress.

norsk%20pass_0.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...