Gå til innhold

Wildstar: Hvilken class skal du spille?


  

8 stemmer

  1. 1. Hvilken class skal du spille?

    • Warrior
      1
    • Stalker
      2
    • Spellslinger
      0
    • Esper
      2
    • Engineer
      2
    • Medic
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vegrer meg ifra å spille for mye i BETA og har derfor kun testet litt forskjellig til level 5-6 og da syntes jeg vel egentlig alle klasser føles forsvinnende like så jeg blir ikke spesielt klok av det. Har testet Esper, Stalker og Engineer til nå. :tease:

 

Blir ikke helt klok på hvilken faction eller rase jeg skal være heller, jeg syntes det er flere interessante raser (da tenker jeg på utseende, det er slik man velger rase her i gården..) på The Exiles enn hva det er på The Dominion, men for å være helt ærlig så liker jeg ikke denne "vi er cowboyer" temaet til The Exiles som får meg til å helle mot The Dominion igjen og jeg liker stortsett å være på "den slemme" siden i slike spill så det skal ikke være lett.. Var i utgangspunktet bestemt på at jeg skulle lage en female Aurin, men det er såpass mange raser meg mye sjarm på grunn av grafikkstilen at jeg neimen meg ikke er sikker etter å ha lekt meg med character creation.

 

 

Hva gjelder paths så har jeg kun testet Soldier og Settler og her foretrekker jeg førstnevnte soleklart, fikk ikke noe annet inntrykk av at Settler var mer enn "gå hitt, trykk på denne" og det finner jeg utrolig lite givende. Ikke at Soldier har vært så fryktelig intuitivt det heller med sitt "stell deg her, drep alt som kommer" opplegg men med combatsystemet og det hele så er det i det minste mye mer artig enn det Settler har vært til nå syntes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...