seriksen Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 G1 X Mk II har mange forbedringer, mener det nok?Test: Canon PowerShot G1 X Mark II Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! 1 Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! Problemet er jo at du om to-tre år har andre alternativer som er bedre til samme pris... canon henger dessverre et stykke etter. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! Problemet er jo at du om to-tre år har andre alternativer som er bedre til samme pris... canon henger dessverre et stykke etter. Alle kameraer henger etter når de er 2-3 år gamle Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! Problemet er jo at du om to-tre år har andre alternativer som er bedre til samme pris... canon henger dessverre et stykke etter. Ikke noe problem for meg, iallefall! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nå har Digital rev tusket til seg dette kameraet. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Endelig en test men selv om jeg har canonkamera ble jeg ikke imponert, særlig ikke når prisen er typisk canon. Og det er for tungt, har latterlig lav batterikapasitet - samt at søker mangler og dermed kverker mye av interessen (den eksterne blir ikke det samme, i tillegg burde den vært inkludert i prisen). Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg