Wuldig Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hei. Ønsker å se 24 eller viking og lurer om noen vet om noen sider hvor jeg kan se. Eks: primewire og viaplay etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Alle sesongene av 24 ligger ute på viaplay nå, samt de vil få den nye sesongen som starter 5 Mai dagen etter den sendt i statene! Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Alle sesongene av 24 ligger ute på viaplay nå, samt de vil få den nye sesongen som starter 5 Mai dagen etter den sendt i statene! Jeg vet, det er derfor jeg skal starte å se 24 igjen, har faktisk 2 sesonger som jeg ikke har sett enda, helt sykt hvor mye tid jeg kan bruke framfor skjermen framover Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvorfor spør du når du vet det da? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Vikings ligger tilgjengelig på HBO Nordic. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor spør du når du vet det da? jeg vet at det kommer en ny sesong, ikke hvor jeg kan se de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå