y tho Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Tenker å kjøpe Fractal Core 1000 men dette har da ikke Windowed Sidepanel som jeg har så MEGET lyst på. Er det noen steder som tar jobb å skjære ut en firkant og sette inn pleksiglass? Takker for svar. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Tenker å kjøpe Fractal Core 1000 men dette har da ikke Windowed Sidepanel som jeg har så MEGET lyst på. Er det noen steder som tar jobb å skjære ut en firkant og sette inn pleksiglass? Takker for svar. Det vil koste deg mer enn ett kabinett MED sidevindu Lenke til kommentar
y tho Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Fant nå i ettertid at Clas Ohlson selger Akrylplast til en ikke for dyr pris, også må jeg bare finne ut hvordan jeg skal skjære ut det jeg vil ha. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Fant nå i ettertid at Clas Ohlson selger Akrylplast til en ikke for dyr pris, også må jeg bare finne ut hvordan jeg skal skjære ut det jeg vil ha. Du kan høre med en vidregående som har TIP fag. De har gjerne utstyr for maskinering, og er du heldig kan du få det cnc frest ut. Men det er jo selvfølgelig en liten risiko for at ting blir ødelagt når elever gjør jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå