Kammizez Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Største antall skudd på mål siden desember 2011. Imponerende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 https://twitter.com/BBCSporf/status/460123422500986881 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Ikke med tanke på at antall skudd totalt stort sett var et par stykker iløpet av en kamp. Men det skyldes ikke bare moyes. Det er tydelig i dagens kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Jeg skylder også på Moyes en del også. Dere husker når vi spilte helt greit og tok ledelsen mot Southampton hjemme på OT? Og de var "there for the taking"... men Moyes byttet ut ROONEY og puttet inn SMALLING. HJEMME PÅ OT, Jotun.... jeg blir gal bare av tanken. Jo, og hva skjer, vi legger oss bakpå, og venter på dem, og de scorer på en corner og det blir 1-1, ferdig. Og etter det gikk ting til helvete. Samme skjedde gang på gang. Tror det er bra for helsen min at Moyes er vekke ihvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Selvsagt. Men spillerne har også ligget på 34%. Det er litt skuffende Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Men det er naturlig at spillerne sin motivasjon går ned når han gjorde slike trekk ALTFOR ofte. Også i tillegg tror jeg han var dårlig til å motivere spillerne ellers også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Slo jo nettopp Newcastle 4-0 også, så gidder ikke ta helt av enda. Herlig å se gutta i dag, det skal være sikkert og visst. Valencia sin innlegsfot er så satans dårlig at jeg sliter med å forstå det. Hvordan er det mulig å slå så bøtte innlegg etter så mange timer på en fotballbane? Uforståelig. Forøvrig enig med Jotun, når man ser innsatsen i dag så syns jeg det er smått skuffende hvordan de har prestert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Ok herregud, marry me Giggsy. Mislikte dere Moyes intervju? Dere MÅ se intervjuet hans med Sky studio. Så jævlig ærlig, herlig. Han sov ikke i hele natt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Savner virkelig ikke RvP, bryr meg egentlig lite om han forsvinner i sommer. Heller Welbeck/chicha, merkelig å si det. Hva?? RvP er jo helt i egen klasse i forhold til snipes og chicha. Han var jo enorm i fjor. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Men det er naturlig at spillerne sin motivasjon går ned når han gjorde slike trekk ALTFOR ofte. Også i tillegg tror jeg han var dårlig til å motivere spillerne ellers også. Må innrømme at jeg ikke helt kjøper det der "dårlig til å motivere spillerne". Om ikke det å spille hjemme foran 75 000 tilskuere alene motiverer deg nok til å yte maksimalt så er noe feil. I tillegg blir de betalt millioner av kroner for å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Savner virkelig ikke RvP, bryr meg egentlig lite om han forsvinner i sommer. Heller Welbeck/chicha, merkelig å si det. Hva?? RvP er jo helt i egen klasse i forhold til snipes og chicha. Han var jo enorm i fjor. Samtidig er han vanvittig skadeplaget og er 30 år (snart 31), nå er det enten å satse på Welbeck og Chicha eller en av de/begge forsvinner. Welbeck tror jeg kan bli like stor med noen år til på banen. Endret 26. april 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Er forresten Januzaj skadet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Samtidig er han vanvittig skadeplaget og er 30 år (snart 31), nå er det enten å satse på Welbeck og Chicha eller en av de/begge forsvinner. Welbeck tror jeg kan bli like stor med noen år til på banen. Welbeck kommer aldri til å bli i nærheten av den spilleren RvP er. Om noen år så kanskje han er god nok til å spille fast på et lag på midten på tabellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Samtidig er han vanvittig skadeplaget og er 30 år (snart 31), nå er det enten å satse på Welbeck og Chicha eller en av de/begge forsvinner. Welbeck tror jeg kan bli like stor med noen år til på banen. Welbeck kommer aldri til å bli i nærheten av den spilleren RvP er. Om noen år så kanskje han er god nok til å spille fast på et lag på midten på tabellen. Håper virkelig ikke du er seriøs Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 What? Du tror Welbeck kan bli like god som RVP? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Jeg er dønn seriøs, Welbeck er Stoke/Southampton materiale på sitt beste, og jeg tviler sterkt på at han noen gang kommer til å bli så mye bedre. Endret 27. april 2014 av Apox 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 What? Du tror Welbeck kan bli like god som RVP? Jeg tror han har muligheten til det ja, at det skjer er lite trolig. Uansett så er RvP for mye skadet og drar på årene at om han selges så gjør det ikke meg så veldig mye. Liker ikke tanken på at vi er avhengig av Persie så mye skadet som han er. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Welbeck er et stort talent, bare sitter og venter på at han skal eksplodere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Chica er jo så dårlig på basisferdigheter at jeg får helt vondt. Forøvrig herlig kamp. Gløden var tilbake. Si hva dere vil, men det er manageren sin jobb å holde liv i gløden! David Moyes kssta en bøtte vann på den! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 What? Du tror Welbeck kan bli like god som RVP? Jeg tror han har muligheten til det ja, at det skjer er lite trolig. Uansett så er RvP for mye skadet og drar på årene at om han selges så gjør det ikke meg så veldig mye. Liker ikke tanken på at vi er avhengig av Persie så mye skadet som han er.Stemmer at han har vært mye skadet, og ikke har fått skikkelig sjansen til å være spydspissen, men han kommer nok ikke til å bli like god som RVP. Gammel er Welbeck? 24-25? På tide å begynne prestere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå