Populært innlegg Dragen Skrevet 25. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2014 Theodor er en 7 år gammel gutt, som for tiden går gjennom sin runde mot krefttypen Nevro Blastom. Theodor må dessverre oppholde seg på sykehuset gjennom russetiden, og får derfor ikke spurt russen etter russekort. Theodor er som alle andre småunger i mai veldig opptatt av å samle på russekort. Og siden han er fastlåst til sykehuset i mat, så er Theodor bekymret for at han ikke får russekort i år. Og for å bedre mulighetene hans i kampen mot kreften, så har moren hans gått til Facebook i håp om at noen vil sende ham noen kort. Jo gladere han er, jo bedre vil behandlingen være. Så, jeg håper dere som er russ i år sender noen kort til Theodor. Send ditt, samle i klassen, skolen eller hele kommunen. Kort sendes til Tøffe Theodor Paprikakroken 4 1621 Gressvik Fredrikstad Blad tar også inn russekort og videresender til Theodor. 12 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Fra 6 mai er han på Rikshospitalet, går sikkert an å levere der også. Do it! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Kommer til å bli den største bunka han har hatt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Samboeren min er russ i år så jeg sendte et av hennes kort 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Med det samme dere er så snille og hjelpsomme så kan dere spare noen kroner til kreftforeningen også. Det hjelper mer enn symbolske gaver. https://kreftforeningen.no/stott-kreftforeningen/ 4 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Fra 6 mai er han på Rikshospitalet, går sikkert an å levere der også. Do it! leste på avis repotasjen at han kommer til og ligge i isolat på sykehuset så trur det er lite poeng og levere der desv :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå