BenderRR Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hei Har Get som nettleverandør og en D-link dir-855 ruter. Har problemer med hastigheten ned; den er er på ca 2, men skal være på 10. Opplastingshastigeten er riktig. Når jeg bruker en annen ruter får jeg riktig hastighet. hvor begynner jeg å feilsøke? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hvis du får rett hastighet med en annen router, så har du vel allerede feilsøkt og funnet feilen. Bytt routeren. (Ev. oppgrader til nyeste firmware først og se om det hjelper.) Lenke til kommentar
BenderRR Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 nja... jeg vil nå helst få routeren til å funke. har testet med kabel, og får samme resultat (fra router, altså). Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Ja, da er det routeren din som ikke er god! Er ikke mye mer å tvile på da... Hvis den er oppdatert og alt er i orden, og du fremdeles får så dårlig hastighet, så bytt router! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå