Gå til innhold

OnePlus One HVORDAN KJØPE?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du leser, er det meget enkelt å forstå det som står der.

 

Q: Why do I need an invite to buy a OnePlus One?

A: Good products are to be shared among family and friends - that's one of our core beliefs at OnePlus. As we currently have limited stock, we’re depending on OnePlus fans to spread the word organically.

 

Q: How can I get an invite?

A: You can get invites from friends who have purchased a OnePlus One, or by participating in our contests and promotions on the OnePlus Forums, Facebook, Twitter and Google Plus.

 

Og forresten, telefonen er ikke tilgjengelig i Norge enda :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, meningen med denne "Invite-løsningen" er at de gir ut ett antall invites, som er antallet mobiler de kan selge for øyeblikket. Det er istedenfor at alle kan bestille, men så kan det ta lang tid før de har muligheten til å levere.

 

Med engang de kan levere til alle, så kan alle kjøpe.

Endret av Sitoy
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ser ut som om man kan bestille uten invite fra oneplus.eu

Ellers kan du alltids prøve og se etter invite giveaways i /r/oneplus og /r/oneplusone. Har også lest at man ofte kan ha flaks om man søker etter oneplus one invite på google+, kan også være verdt et forsøk og prøve på twitter, men utifra det jeg har lest har man størst sannsynlighet for og finne/få en invite på google+. :)

 

Lykke til :w00t:

Endret av Partydonut
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hva som er så spesielt med denne telefonen da?

Ingenting. Den er som de fleste andre toppmodeller, men litt billigere. Men så må man ut med frakt, moms og tollgebyrer og da er den plutselig like dyr som de andre toppmodellene allikevel.

 

Sikkert en bra telefon, men å gå så i fra skaftet for en telefon gidder ikke jeg i alle fall.

Lenke til kommentar

 

Hva som er så spesielt med denne telefonen da?

Ingenting. Den er som de fleste andre toppmodeller, men litt billigere. Men så må man ut med frakt, moms og tollgebyrer og da er den plutselig like dyr som de andre toppmodellene allikevel.

 

Sikkert en bra telefon, men å gå så i fra skaftet for en telefon gidder ikke jeg i alle fall.

 

 

Om du bestiller den fra Eu kommer den totale summen rundt 3400,- bestiller man den via statene så blir prisen rundt 2800-3000,- Det er 1500,- under Galaxy S5 som har dårligere spesifikasjoner + at den ikke har all bloatwaren Samsung og andre leverandører kommer med, noe som var litt viktig for min del, en annen ting var at jeg ville prøve noe nytt som ikke het Samsung, Htc eller Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Du har noen poeng i at det er mindre bloatware, og det at du vil prøve noe nytt og annerledes kjenner jeg meg godt igjen i.

 

Men et annet poeng som jeg synes det er verdt å tenke på er at du får ikke med norske forbrukerrettigheter. Dvs du får ikke 5 års reklamasjon. Og hvor leverer du den inn til reparasjon? Ofte er dette verdt en del kroner at man slipper å bekymre seg over disse tingene.

 

Men som sagt, du nevner noen gode poeng.

 

Men hva er greia med at så mange av dere opplever at skjermen er gul nederst? Det er litt skuffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...