Cthulhu Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Vi ventet på noe godt, og vi ventet forgjeves.Vidunderskjermkortet alle ventet på (Ekstra) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Detta bragte tilbake minner! Husker jeg surfa rundt på den tida og las om Glaze3D og hvor awesome det skulle være. Voodo2 skulle bare gå å legge seg. Venta stadig på oppdateringer, men artikkelen summerte bra opp 1 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Trist at jeg ikke leste nok TECH nyheter på den tiden til å få med meg den godbiten, ja. Selv om patenter er vel og bra, så er de også litt irriterende i henhold til skaping av solide, gode teknologier og produkter. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Syns det var stort når IBM kom med CGA (Color Graphic Adapter). Tenk å få 16 farger på skjermen istedet for monochrome.Perfekt til Duke Nukem, Doom og Leisure Suit Larry. MS Flight Simulator ble bedre med farger og ; når jeg startet det fra en 360 KB floppy disk... Det var tider det :-) Endret 25. april 2014 av Junk Inbox 2 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Høres litt ut som Oculus Rift. Noen som har hørt om en relase date enda? 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Utifra artikkelen så får jeg inntrykk av at DirectX utviklingen har gått ganske seint siden 2001.... Lenke til kommentar
Djn Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Høres litt ut som Oculus Rift. Noen som har hørt om en relase date enda? Tjah. Hardwaren finnes, du kan kjøpe utvikler-utgaver, det fungerer fint med eksisterende spillmotorer, og alt tyder på at det faktisk gjør det de sier det skal, så OR virker mye mer solid. At de ikke har gitt en release-dato for det ferdige produktet er bedre enn å late som de vet når det vil være ferdig-utviklet (nok). Endret 27. april 2014 av Djn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå