MenuM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Skal bytte ut originalspilleren til en Deh-x6600DAB. Har kjøpt ramme som passer til bilen, men skjønner ikke hvordan jeg skal plugge ledningene. Det var med ledninger både i "fit kittet" og med spilleren, skal begge brukes? (kan så og si ingenting om bil eller bilstereo) Har sett på videoer på youtube, men det med ledningene er fortsatt uklart. Og er jording noe jeg må tenke på? Den øverste var med fit kittet, den nederste var med spilleren. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du har en som følger med spilleren. Denne går fra Pioneer til ISO. Så må du har en som går fra ISO til bilens kontakter. Har du fått riktig ISO-adapter så skal det bare være "plug'n play". Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 Den blå ledningen "system remote control" skal den være frakoblet, eller skal jeg koble den sammen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 System remote control skal kobles til rattbetjeningen via en adapter (følger ikke med spilleren). Har du ikke denne så lar du den være frakoblet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvis du har forsterker i bilen så må den kobles til den Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Har nå fått koblet til spilleren, og den funker, men hver gang jeg skrur av tenningen fortsetter den å spille, er dette meningen? jeg må altså slå den av manuelt, og hver gang jeg skrur den på igjen er det "resetta" altså at jeg kommer rett på settings og må velge språk, klokkeslett osv... Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Har nå fått koblet til spilleren, og den funker, men hver gang jeg skrur av tenningen fortsetter den å spille, er dette meningen? jeg må altså slå den av manuelt, og hver gang jeg skrur den på igjen er det "resetta" altså at jeg kommer rett på settings og må velge språk, klokkeslett osv... Du må sikkert bytte gul og rød kontakt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg har akkurat samme problem etter at jeg byttet spiller i min peugeot 206 i helgen. Skikkelig irriterende! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Er bare å bytte om på den røde og den gule ledningen bak på spilleren Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Takk skal dere ha, da starter den på samme plass som den avsluttet DAB radioen tar in kun nrk p1, er det fordi det ikke er dekting til flere enda? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvordan bytter man om ledningene? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvordan bytter man om ledningene? De aller fleste har koblinger som bare er å dra frahverandre, så bytter du om... Hvis det ikke er koblinger på disse to ledningene, så må du klippe og skjøte. Lenke til kommentar
FB.165430550 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 kan du ta bilde av rammen. har en kompis som har samme bil. å bytta ut driten som sitter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå