CirkA7 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Noen som har søkt dette? Fikk helt bakoversveis da jeg så søkertallet i sted. Det er ca. 600 søkere på 40 plasser Hvordan tror dere inntakskravet blir? Kilde: http://www.dn.no/talent/2014/04/25/her-blir-det-kamp-om-studieplassene Endret 25. april 2014 av CirkA7 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Linken funker ikke. Jeg har foressten søkt. Er på prioritet 10 hos meg. Er vel egentlig bare pri-liste-fyll for min del. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 Den skal virke nå. Kommer de som har det som lav prioritering på det totale søkertallet? Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ja, alle som søker er talt med. Men om de blir invitert til opptak er jeg usikker på. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 Ja, alle som søker er talt med. Men om de blir invitert til opptak er jeg usikker på. Godt poeng! Består man eller møter man ikke opp på det fysiske opptaket har en ikke sjangs å komme inn det året Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Nei det er sant, men så tror jeg ikke de fysiske testene er særlig utslagsgivende, da de er overkommelige for de fleste. Så de som gidder å møte, er også de som har det på en høy prioritet, og blir også de du (vi) vil konkurrere mot med vanlig karaktergrunnlag. Blir spennende å se statistikken på det. 1 Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Da var testen tatt og bestått! Det var en relativ enkel test så regner med de fleste som møter opp klarer den. Noen andre som har tatt den? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Kan vel bumpe denne litt. Skal på opptak nå til mandag, og regner med det skal gå helt fint mtp jeg bestod politiopptaket uten problemer, og jeg ser på det opptaket som en del hardere. Har et spørsmål angående de fysiske kravene. Ta for eksempel push-ups, stopper de deg etter du har nådd kravet, eller er det bare å pøse på med repitisjoner? Ser liksom ikke helt vitsen med å ta noen flere enn 10 repitisjoner siden det ikke er noe form for karakterskala, ergo så virker det ikke som flere reps gir noe større fordel. Edit: Lurer også på hvor lang tid jeg må regne med opptaket tar. Har 2 timer reisevei, så hadde vært kjekt å fått vite ca tid opptaket tar Endret 21. juni 2014 av stizzen Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Sorry at jeg ikke svarte. Jeg hadde helt glemt denne tråden. Jeg regner med du fikk alle svarene du lurte på. Hehe. Sa de noe om hvor mange som hadde bestått fram til da du hadde testen? To timer reisevei? Jeg reiste fra Bergen.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Regner med at nesten samtlige bestod testene. De er absolutt gjennomførbare med noen måneder målrettet trening. Var ei som strøyk i gruppa mi på løpinga, og ingen som strøyk i gruppa før meg Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Hadde håpt på flere sofasurfere på testen. Det blir spennende å se hva karaktersnittet/poengkravet blir. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Woohoo, jeg kom inn! 2 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Gratulerer så mye! Hva ble snittet for å komme inn på? Ble ikke noe Paramedic av meg, men jeg kom inn på førstevalget mitt så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Takk, og grattis til deg og. Det ble lavere enn forventet (fra min side i det minste). Førstegangsvitnemålkravet vet jeg ikke, men man måtte ha over 53,4 konkurransepoeng. 1 Lenke til kommentar
BobbyClarke16 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bumper denne litt. Jeg vurderer sterkt å søke nå til våren. Har et år på Sykepleie studiet på baken, men har alltid ønsket å jobbe pre-hospitalt. Jeg er klar over de usikkerhetsmomentene som er knyttet til studiet mtp. autorisasjon etc. men regner med at det løser seg etterhvert da studiet kun er i sin spede begynnelse. Hvordan opplever dere som har kommet inn studiet så langt? Er det flere her inne som tenker å søke til våren? Lenke til kommentar
BobbyClarke16 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Leverte søknaden for en ukes tid siden. Skikkelig spent, men håper på et positivt svar. Skal ha oppkjøring den 12. mars. Var denne utdanningsmuligheten som endelig fikk meg til å få fingeren ut av ræva, mtp. lappen. Hehe. 1 Lenke til kommentar
trykkblyanten Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Noen som vet noe angående jobbmarkedet for de som utdanner seg innenfor dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå