stoff3r Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hva brukes den knappen til? noen som vet idealinstillinger og lignende? hva er forskjellen i lyd da? hører mye på rock/metall, men hender jeg hører trance og dance også, vil vite om det er forskjell!!! noen som vet om M3D knappen kan brukes med 2 høytallere og om det påvirker musikken? jeg vet hva den brukes til med 4 høytalere, men d gjør jeg aldri da de bak bare er i veien, og divx filmer ikke er kjent for thx surround osv... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Fade regulerer volumet i bakhøyttalerne. Tror M3D også endrer lyden i fronthøyttalerne. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Den tafatte M3D-knappen kobler bakhøyttalerne som mono og forsterker bare forskjellene i lyden ifra venstre og høyre kanal. (forsterker "stereo'n", eller kobler pluss/pluss som jeg har funnet på å si ifra gammelt av). Noe som høres svett ut på de fleste mp3-filer. Jaja, det ble en dårlig forklaring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå