reversfaen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Som tittelen sier lurer jeg på i hvilke butikker man kan få kjøpt umalt bygg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du får i alle fall kjøpt 25 kg sekker med bygg på felleskjøpet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Har også sett det i 2KG-poser i enkelte matbutikker, men det har blitt sjeldnere. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 De har ofte mye slike ting på helsekostbutikker? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Eller i velassorterte dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hele Byggryn i 500gram eske fra Møllerens er i pliktig sortiment hos Rema og Bunnpris, og frivillig sortiment hos Joker, Kiwi, Spar, Meny, og Ultra, ifølge www.mollerens.no. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Eg tror ikkje slike bygggryn er helt det samme som rå byggkorn Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kan jeg spørre hvorfor, eller hva du skal med det? (Lurer på det samme selv.) Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Kan jeg spørre hvorfor, eller hva du skal med det? (Lurer på det samme selv.) Tenkte å prøve å lage bygg-te (Roasted barley tea). Fant byggryn, men tror det blir annen smak på disse kontra korn med skall på. Endret 25. april 2014 av reversfaen Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tenkte å prøve å lage bygg-te (Roasted barley tea). Fant byggryn, men tror det blir annen smak på disse kontra korn med skall på.Interessant! Dette har jeg aldri hørt om. Er det smak og/eller helsebringene faktorer du ønsker? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Tenkte å prøve å lage bygg-te (Roasted barley tea). Fant byggryn, men tror det blir annen smak på disse kontra korn med skall på.Interessant! Dette har jeg aldri hørt om. Er det smak og/eller helsebringene faktorer du ønsker? Ble solgt mye av det i Japan og jeg ønsker å replikere smaken av teen de solgte på flaske der. Helsebringende effekter har jeg ikke satt meg mye inn i, så de kommer som en bonus om de er der. Smaken er litt en elsk/hat-ting, så ikke bli overrasket om du prøver å lage det og synes det er fælt Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 I så fall tror jeg jeg vil anbefale ebay.. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 I så fall tror jeg jeg vil anbefale ebay.. Går selvfølgelig ann å bestille korn på nettet, men jeg var ei tålmodig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå