Ida Oftebro Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Sjefsavgang og intern flytting skaper rykteflom om Googles prestisjeprosjekt.Satser på Android – dropper Google+ Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hmmm synes jo Google+ er bedre teknisk enn Facebook, men bruker det ikke selv nei så mye. Håper Hangouts for Android blir mye kjappere å SMSe med, for den henger noe grønngræsli. Elegant at SMSene lagres automatisk i Gmailen (selv om det fins tredjepartsløsninger). Håper også at Picasa, Google photos og alle bildeløsningene snart begynner å funke slik de burde gjort fra starten (alt lastes opp, alt ligger i Drive, alt kan sees på alle enheter). 4 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Det er håpløst å prove å konkurrere med Facebook. Ja du kan kanskje kapre noen segmenter av markedet, men Facebook har nå kontroll over alle aldersgrupper fra barn til besteforeldre. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Google+ burde åpne opp for å hente innhold frå andre sosiale nettverk. Google+ er ei betre plattform som gir deg betre kontroll over dine personnettverk, men så lenge dei fleste bruker Facebook så er det ikkje så stor aktivitet på g+. Idieellt sett så hadde eg foretrekt å organisere mine nettverk og brukt Google+ som hovedplattform dersom eg kunne henta ein del av innholdet frå Facebook og instagram. 1 Lenke til kommentar
KimW Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Helt enig med deg. Venter og venter på at alle bildeløsningene skal smeltes sammen og fungere bedre enn i dag. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Elegant at SMSene lagres automatisk i Gmailen (selv om det fins tredjepartsløsninger). Gjør de? Hvor og hvordan? Jeg bruker SMS Backup+ i dag, men om det kan gjøres uten 3. part ville jo det kanskje være et bedre alternativ. Fortsetter nok med kun MMS da jeg knapt kan huske å ha fått en SMS verdt å ta vare på siden jeg fikk min første mobiltelefon... Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ganske så leit siden G+ har mye bedre interface enn FB.. For fotointeresserte er jo G+ en fantastisk plass mens FB er bare et rot i seg selv. Synd om dette tilbudet forsvinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 syns G+ er mye bedre en FB, men alle jeg kjenner har jo bare FB eller ingenting.... og FB blir mindre og mindre brukt bak ungdommer, 70% av vennene mine er klassekamerater og resten 30% er onkler/tanter/foreldre og ser selv at 30%gruppen poster 2x så mye som 70% gruppen. skulle ønske bare alle jeg kjenner begynte å bruke G+.... 1 Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Som det kan leses av kommentarene her, virker det som at de (oss) som bruker G+ er i hakket med interessert i mobil (Og da naturligvis Android) enn andre. Jeg må nesten si at jeg liker G+ bedre enn andre sosiale nettverk, primært pga. integreringen i Android. Har også blitt fan av autolagring av bilder. Alltid backup, og kun jeg som kan se bildene - er jo genialt. Synd det ikke er flere som ser potensialet :/ 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Google+ er fantastisk, slipper alle disse kjipe Facebook folka. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Den eneste grunnen til at jeg bruker Facebook nå er venner og familie. Hadde alle vennene mine og familien min brukt Google+ så hadde jeg portert over dit og glemt hele Facebook med en gang. Så nå bruker jeg begge deler. Jeg synes Google+ er mye bedre enn Facebook på omtrent alle punkter. Endret 25. april 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
diskmann68 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er nesten bare på Google+. Er veldig enkelt å dele bilder og Communities er bare genialt. Jeg lærer my på Google+ , men når jeg er innom FB og sjekker finner jeg bare ut hva naboen spiser til middag. Håper virkelig det ikke forsvinner. Savner og aktivitet fra hardware.no på G+. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Det er håpløst å prove å konkurrere med Facebook. Ja du kan kanskje kapre noen segmenter av markedet, men Facebook har nå kontroll over alle aldersgrupper fra barn til besteforeldre. Instagram klarte det, men så ble jo de kjøpt opp da. Det er ikke håpløst, bare vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg