V. Haugen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 1,5 millioner har allerede falt overbord i det nye nettspillet.Slik føles det å drukne Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hehe, lol. Det er vel mer slik det føles om du har en 10 kg stein du holder i, og du prøver å holde deg flytende... Holdt vel også på å drukne en gang, og kan ikke si det føltes helt slikt ut, så det er vel ganske varierende. 2 Lenke til kommentar
FedoraMaster Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 druknet etter 4,53 min Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 5 min... Burde ha brukt buksen som redningsvest 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 5:46, tror det nesten må være max, for det var ikke sånn at den måleren gikk sakte nedover til jeg druktet, den gikk bare plutselig til veldig raskt til bunnen fra toppen, tok kansje 0,5-1sec. 1 Lenke til kommentar
xarum Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 kan ikke helt forstå hvordan dette skal etterligne hvordan det er å faktisk drukne. i følge spillet dør man av at man blir utslitt og ikke klarer å holde seg flytene. slik er det ikke i virkeligheten. hvem som helst kan holde seg flytende i 5 minutter. I virkeligheten får du panikk og starter å hyperventilere. når man hyperventilerer tar ikke kroppen opp mye oksygen og det er mye lettere å puste inn vann. når du har pustet inn nok vann mister du bevisstheten. hvis du er god til å svømme kan man klare og holde fokus. da vil man overleve mye lengete. da dør man gjerne av å fryse i hjel. tar 30-90 min i normal hav temperatur om jeg ikke husker feil. det er også grunnen til at mange redningsvester har hette. den gjør at du mister varme fra hals og hode mye saktere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 kan ikke helt forstå hvordan dette skal etterligne hvordan det er å faktisk drukne. i følge spillet dør man av at man blir utslitt og ikke klarer å holde seg flytene. slik er det ikke i virkeligheten. hvem som helst kan holde seg flytende i 5 minutter. I virkeligheten får du panikk og starter å hyperventilere. når man hyperventilerer tar ikke kroppen opp mye oksygen og det er mye lettere å puste inn vann. når du har pustet inn nok vann mister du bevisstheten. hvis du er god til å svømme kan man klare og holde fokus. da vil man overleve mye lengete. da dør man gjerne av å fryse i hjel. tar 30-90 min i normal hav temperatur om jeg ikke husker feil. det er også grunnen til at mange redningsvester har hette. den gjør at du mister varme fra hals og hode mye saktere. helt riktig, man dør som oftes enten fortere en 5 min, eller mye lengre. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Herregud dette var tåpelig! Franskmenn kan tydeligvis ikke svømme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg