Gå til innhold

Bra deo for en som svetter mye?


Anbefalte innlegg

Lei av at det i løpet av dagen blir en fin blanding av svette og deolukt, og ønsker derfor en bedre deo.

 

Har testet ulike i fra butikken og parfymeri, og resultatet er stort sett det samme.

 

Tidligere solgte de Adidas sin deo på butikken, denne var helt perfekt i holdt dagen igjennom uten problem. Nå er den dessverre ikke å finne noen steder lengre, så jeg trenger da ett bra alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel første tips er og faktisk kjøpe antipersperant som jeg tror det heter. Dvs svette/lukt stopper og ikke bare en parfyme for armhulene dine. Typiske deosticks inneholder bare alkohol og lukt, og forhindrer ikke svetting.

 

Har prøvd endel forskjellige, på apoteket har de noen som fungerer bra, men de er dyre. På de fleste dageligvarebutikker har de en som heter Sterilan Men Extreme Protection Stick, den er grå med blå skrift og svart "kork" beste jeg har kommet over til nå iaf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta deg en tur på apotek og kjøp deg aluminiumsklorid deo. Normalt sett så svetter jeg utfattelig mye under armene men en liten runde med denne en gang i uken og jeg svetter omtrent ikke. Så denne + en vnalig deo med lukt så er ting gull!

Ja, denne er best. Bruker den selv. Koster dog 150,--isj men funker fjell.

 

En ting er verdt å nevne da - når svetten ikke får kommet seg ut via armhulene - vær forberedt på å svette mer ila natta på rygg og litt slikt. Og viktigst : FØLG bruksanvisningen på flaska - ellers funker den ikke (bruk på tørrarmhule på kveldstid - tørk over armhulen med såpe og vann påfølgende morgen 1-2 ganger i uken - OBS kan være litt etsende på sengetøy) ((ja, brukt den i noen år nå så kan det :p ))

Lenke til kommentar

Aluminiumsklorid brukte jeg bare 2 ganger i uken da jeg brukte det. Viktig å dusje og påføre rett før man legger seg, fordi svetter man før det har tørket, svir det.

 

Nå bruker jeg bare Biotherm sin roll-on. Kjøper 3-pakninger på Tax-free i ny og ne.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=693109

This. Gjorde det samme selv, et par ganger i uken i starten og så kuttet ned til en gang i uken, og så trengte jeg ikke bruke den på flere år.. :p Har en stående nå da, men svetter nesten ingenting under armene lengre. Anbefales!

 

FØLG det som står på flaska ;) .

Lenke til kommentar

 

Aluminiumsklorid brukte jeg bare 2 ganger i uken da jeg brukte det. Viktig å dusje og påføre rett før man legger seg, fordi svetter man før det har tørket, svir det.

 

Nå bruker jeg bare Biotherm sin roll-on. Kjøper 3-pakninger på Tax-free i ny og ne.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=693109

This. Gjorde det samme selv, et par ganger i uken i starten og så kuttet ned til en gang i uken, og så trengte jeg ikke bruke den på flere år.. :p Har en stående nå da, men svetter nesten ingenting under armene lengre. Anbefales!

 

FØLG det som står på flaska ;) .

 

Bruksanvisningen er der for en annen grunn enn å fylle opp blekk på labelen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...