Skrujernet Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Har et problem med ei mionix mus det laseren bare vil fungere om jeg bruker den på en hvit pult. Musematta den har fungert på i ca. 1 år nekter den lenger å fungere på, og den reagerer heller ikke lenger korrekt etter bevegelse. Er musa gåen for alltid, eller er det noen enkel fiks? Har prøvd å rense sensoren med q-tips. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 En litt uheldig overskrift kanskje. 9 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 hhehehe ;P off lo godt når jeg så den overskriften 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Haha! "Merkelig problemer med damas mus?!" Den gjorde dagen! Takk skrujernet! Endret 25. april 2014 av kalleklovn12 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 En litt uheldig overskrift kanskje. 3 svar på 30 minutter med en overskrift som er korrekt? Suksess! Håper bare noen har vært borti et slikt problem før, så slipper vi å kjøpe ny. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Blir ikke bedre å rense sensoren ? Hadde en god gammel logitech mus som brukte laser og denne sluttet til slutt å virke etter 4-5år i bruk. Kan godt være den er gone desverre. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Fungerar musa med andre pcar? og med andre musematte? Om ikkje kan du prøve med litt alkohol på ein qtips, og rense sensoren godt. Skru også lift distance til minimum. Endret 25. april 2014 av sogndal94 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jepp, her høres det ut som du må kjøre på med dyprens. Avhengig av musa som renses kan man bruke Q-tips eller fingeren , fukt den i noe vått og stryk forsiktig rundt sensoren og til slutt på selve sensoren. Forhåpentligvis får du fjernet all grums etter års slitasje og musa blir som ny. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 . Tror jeg sier meg ferdig med det gamle vraket her, og finnes meg ei litt mer fersk mus på jaktområdene. Kanksje jeg skifter gamingmus samtidig! Takk for gode tips 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kanskje litt utfordrende å skaffe ny mus til dama, man blir fort knyttet til den man har. Den er kanskje velbrukt? Ikke så dumt å rense musa av og til. Hvordan går det med den? Blir det ny? 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Det ble ny. Ingen svettlukt, og den funker ihvertfall som den skal. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå