johanf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er det noen som kan anbefale et verksted på østlandet for en A-service til en W203 (2003-modell C-klasse) 220 CDI? Jeg vet ikke om det er verdt å bruke merkeverksted lengre, og om det kan spare seg å bruke et annet verksted. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 http://www.thorefronth.no/ Bruker dette selv (2001 S210), de er dyktige og etter min erfaring billigere enn både merkeverkstedene og verkstedkjedene. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Takk for det tipset. Hvis det ikke kommer inn andre jeg må vurdere, tenker jeg at jeg ringer de til uka. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Ringte Thore Fronth og tenkte jeg skulle høre hva de tok for en service. Ble veldig lite imponert over mottakelsen over telefonen. De spurte ikke etter type bil eller noe, bare sa "i underkant av eller rundt 3000,-" for en A-service. Ikke hadde de tid før andre uka i mai heller. I dag ringte jeg Autostern. 2990,- og jeg får låne bil i mellomtiden. De tar bilen min den uka her. Endret 29. april 2014 av johanf Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Populære verksteder er gjerne fullbooket litt fremover i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå