Majjan Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bli med på et dypdykk i den sexy, kinky og perverse underverdenen av Skyrim.Feature: Modifikasjonene som gjør Skyrim til de kåtes lekeplass (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg TQT Hagenissen Skrevet 25. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2014 Jeg syntes ikke dere burde bruke naken bilder på forsiden, for folk som er på arbeid 12 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Lurer virkelig på hvilke folk som sitter å lager slikt. xD 5 Lenke til kommentar
starkr Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ja, forsiden er ikke spesielt SFW i dag! 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg syntes ikke dere burde bruke naken bilder på forsiden, for folk som er på arbeid Folk som er på arbeid burde arbeide og ikke sløse vekk tiden på internett. All jokes aside, Halvparten av de som spiller Elder Scrolls gjør det for og leve seg inn i verdenen, og lager sin egen bak historie som de sikkert har brukt 1 måned på. Da er det ikke rart alle disse realistiske moddene kommer fram, de vil ha realitet i spillet. Se på Game Of Thrones f,eks men de samme folkene kan ha litt rare fantasier som Giant boobs og ja...... det over. Folk er rare. 6 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Forsidebildet var herlig komisk! (Sitter på jobb, og aner ingen problemer, yey!) 3 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tek Ekstra er virkelig mye for pengene... Herre! 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Skyrim (hele TES for den saks skyld) er genialt mht. mods. Slikt gjør spillet til den verden du selv ønsker, hva det enn måtte være. "Seksualisering" er bare en greie. Jeg fatter ikke at noen kjører disse spillene på konsoll, med vanilla er du bare bittelitt på vei. Mods gjør det til din helt egne greie og timevis med morro. Lenke til kommentar
Avariz Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ser ikke behageligt ut å ha SÅ store pupper på ekte. Rare fantasier folk har 1 Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Dette passer mer til Sims, ikke Skyrim. :·3 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hehe, og plutselig ser Tek-nettverket en stor oppblomstring av nye Ekstra-medlem abonnenter... 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Å hjelp nakenhet! Lag noen mods som gir bøtter med blod så ting blir normalt igjen. 2 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 En masse viktige mods i et mindre rotete format. http://www.tesgeneral.com/#!skyrim-guide/c22o0 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg syntes ikke dere burde bruke naken bilder på forsiden, for folk som er på arbeid når ble nakenhet så farlig på jobb ? er en helt naturlig ting. i motsetting til al volden man ser på nyhetne hver dag. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Takk, fikk meg en god latter da jeg leste artikkelen. Har selvsagt testet en og annen nude-patch opp gjennom årene, men dette var syke saker. Hvem fanken ønsker å bli voldtatt av en hund eller hest? Litt mer seriøst er jeg litt skuffet over disse moddene. Bildet på førstesiden sier vel nok: Det er veldig vanskelig å få en nude-patch som faktisk ser realistisk ut. Jeg ser ingenting sexy med pupper store som vannmeloner, eller som spretter i timesvis etter at dama har stoppet å gå. Mer realisme hadde helt klart vært å foretrekke for min del. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jesus. Get a life! Dette er stusselige greier, i hvert fall uten adaptive ai/emergent gameplay på plass. Lenke til kommentar
HOAXohmy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Forsidebildet var herlig komisk! (Sitter på jobb, og aner ingen problemer, yey!) Sitter også på jobb, ser ingen problemer med bildene her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå