Tamingo Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hei, jeg har en liten dilemma her. Kameraten min som jeg har kjent bare 6 måender lånte Ray ban briller fra meg (1600 kr verdi) Og jeg får de tilbake med fult av stripper i dem, nok til å legge merke til med min og andres egen øyner. Er ganske sur fordi jeg likte de brillene ganske godt og har holdt med meg i 3 år... Hva hadde dere gjort? Spurt han om å betale det eller? Og hvordan kan du si til vennen din at du vil gjærne han skal betale? Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Si at det ikke er dine briller. Dine er ikke stripetd.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Jeg ville tatt det opp med han og spurt om han ville kjøpt nye. Jeg klarer ikke bruke solbriller med riper i det hele tatt. Det er bare helt grusomt. Endret 25. april 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Han burde skjønne selv at han skal erstatte det. Men hvis ikke får du bare si det til han. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Et tips du kan ta med deg til senere er at du ikke låner bort skjøre og dyre eiendeler som du er glad i. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå