Gå til innhold

[Løst] Dark souls 2 problemer (Bombe!)

Anbefalte innlegg

Hei. Klokken tikket 23.59 og jeg gjorde meg klar til å spille DS2.

Gikk gjennom instillinger og valgte høyeste grafikknivå -> new game -> gjorde flammen synlig og dragen nesten usynlig -> ok -> skjerm svart

Venter lenge, men ingenting skjer. Burde ikke være sjokkert over at denne konsollporten som den forrige byr på problemer på pc.

Har noen løsningen på dette? Har prøvd meg rundt med forskjellige grafikkinstillinger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enesten "Bomben" her er at du sprer feilaktig informasjon ved første feil du kommer over med et spill. Dark Souls 2 er utviklet for PC først og fremst - Det er ingen console port!

Når det kommer til problemet ditt så har jeg ikke peiling - men regner med at du har nyeste drivere osv installert.

Lenke til kommentar

Har ikke møtt på noen problemer her enda, fungerer knallbra.

Hvis det fungerer knallbra, hvorfor svarer du i tråden da? :wallbash:

TS spør etter hjelp, ikke om spillet fungerer.

Står en del i denne tråden: Dark Souls 2 Crashes on launch

Ellers, prøvd å kjøre spillet som administrator? Altså, høyreklikk på exe-filen i Windows Utforsker -> egenskaper og huke av for at spillet alltid skal kjøre som administrator?

Lenke til kommentar

Har fått prøvd nå. Den fiksen jeg postet tidligere med å installere medie fila fra microsoft funket. Problemet er at spillet lette etter et codec som ikke fantes for å kjøre prolougen...

Håper dette kan være til hjelp for andre også.

Morsomt hvordan crash-tråder på steam eksploderte rett over kl 24 etter release

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...