Sitoy Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Hei, har en kompis som nylig kom hjem fra en måned i Vietnam som han anbefaler meg veldig. Han vil også reise mer i sommer og jeg tenkte da vi kunne reise sammen, men da må det nesten være et annet sted enn Vietnam. Er det noen som har noen forslag? Skal studere etter sommerferien så vil helst ikke bruke for mye penger, så tenkte et budsjett på rundt 10.000. Tenkte å reise i 2-4 uker og vil gjerne til et land som Vietnam hvor det er billig og mye å gjøre Endret 25. april 2014 av Sitoy Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Vietnam er faktisk ett veldig godt alternativ.. Thailand er også ett annet, men der er det mye prostitusjon og ekle eldre menn som sikler på småbarn rundt om kring, og bare synet av det mister man appetitten av for å si det sånn. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Filippinene er også et godt alternativ hvor det er lett å reise rundt og mye å se. Problemet ditt er at de fleste stedene i sørøst-asia regner med enormt mye når det er sommer i Norge. For deler av Indonesia er det litt bedre i den perioden, men gjør skikkelig research på klimasesongene på aktuelle steder. 20 eller 400 mm regn i måneden merker du godt forskjellen på. Når det gjelder sexturisme så finnes den ganske synlig på et par steder i flere land i regionen, men det er lett å komme seg langt unna disse stedene. De stedene er jo uansett ødelagt av masseturisme så ta det som en indikasjon på at du bør komme deg videre. Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 Det tenkte jeg ikke på, er litt kjipt om det skal regne hele tiden :/ Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Malaysia, var der to sommrer siden, der regner det en del mindre en i Thailand, (ihvertfall hvor jeg var) Jeg kan ha vert heldig, men vi klarte å finne blå himmel og krystallklart vann for dykking litt sør for langkawi, ihvertfall. Ting du kan gjøre er dykking, jungelsafari, kultur (mat) osv. Har også hørt at hvis du reiser på østsiden av fastlandet da er det enda bedre vær, men jeg var ikke der selv. Ellers så likte jeg Malaysia bedre siden det var rensligere og penere en Thailand og de fleste kunne bra engelsk. Så ikke noe synlig prostitusjon der, men jeg lette ikke etter det da heller. Endret 25. april 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå