Gå til innhold

Synspunkter Amd xp2600+ (barton)

zaico

Anbefalte innlegg

Mange lurer på hvor bra denne er til overklokking, min er i hus, slik klokker min:

amd xp 2600+ @ 2300 mhz, 200*11,5, 1,9 vcore, max temp 55 (abit nf-7v2 og thermaltake volcano 9 2500 rpm)

Hadde cpuen oppe i 2400mhz, men var da ustabil selv med 1,95 vcore.. Så valgte å kjøre "safe" :)

Hvor langt er dere kommet med barton 2600+??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis posten skulle vært interessant måtte du jo postet specs på prosessoren, altså steppingen...

Skal sjekke den, men ønsker å vite hvor mye andre har fått overklokket prossesoren, dessuten tror jeg ikke det er store forskjeller på steppingen på denne cpuen foreløpig, da den er helt ny..

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med min Barton... Kranket den rett opp på 11x200=2200 med en gang jeg! Og det i med standard spenning. Bruker en stille Zalman-kjøler, som gir litt høy temp da. Er oppe i 65 i 100% load.

Er sikker på at denne prosessoren kan gå et stykke til, men da må jeg bytte ut kjøleren med noe som bråker mer.

Jeg vil si at dette er et godt kjøp!

:D

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med min Barton... Kranket den rett opp på 11x200=2200 med en gang jeg! Og det i med standard spenning. Bruker en stille Zalman-kjøler, som gir litt høy temp da. Er oppe i 65 i 100% load.

Er sikker på at denne prosessoren kan gå et stykke til, men da må jeg bytte ut kjøleren med noe som bråker mer.

Jeg vil si at dette er et godt kjøp!

:D

Min er også helt stabil på 2200 med 1,65 vcore, men ikke i nærheten av den temperaturen du får, men så høres maskina min ut som et fly ved takeoff da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...