zaico Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Mange lurer på hvor bra denne er til overklokking, min er i hus, slik klokker min: amd xp 2600+ @ 2300 mhz, 200*11,5, 1,9 vcore, max temp 55 (abit nf-7v2 og thermaltake volcano 9 2500 rpm) Hadde cpuen oppe i 2400mhz, men var da ustabil selv med 1,95 vcore.. Så valgte å kjøre "safe" Hvor langt er dere kommet med barton 2600+?? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ingen som har denne?? Refresher litt Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis posten skulle vært interessant måtte du jo postet specs på prosessoren, altså steppingen... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis posten skulle vært interessant måtte du jo postet specs på prosessoren, altså steppingen... Skal sjekke den, men ønsker å vite hvor mye andre har fått overklokket prossesoren, dessuten tror jeg ikke det er store forskjeller på steppingen på denne cpuen foreløpig, da den er helt ny.. Lenke til kommentar
wildv Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er veldig fornøyd med min Barton... Kranket den rett opp på 11x200=2200 med en gang jeg! Og det i med standard spenning. Bruker en stille Zalman-kjøler, som gir litt høy temp da. Er oppe i 65 i 100% load. Er sikker på at denne prosessoren kan gå et stykke til, men da må jeg bytte ut kjøleren med noe som bråker mer. Jeg vil si at dette er et godt kjøp! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er veldig fornøyd med min Barton... Kranket den rett opp på 11x200=2200 med en gang jeg! Og det i med standard spenning. Bruker en stille Zalman-kjøler, som gir litt høy temp da. Er oppe i 65 i 100% load. Er sikker på at denne prosessoren kan gå et stykke til, men da må jeg bytte ut kjøleren med noe som bråker mer. Jeg vil si at dette er et godt kjøp! Min er også helt stabil på 2200 med 1,65 vcore, men ikke i nærheten av den temperaturen du får, men så høres maskina min ut som et fly ved takeoff da Lenke til kommentar
wildv Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har et trangt kabinett, og har kjørt ned hastigheten på samtlige vifter ved hjelp av Zalmans fanmate. Derfor blir prosessoren litt varmere, men 65 grader ved load er godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå