SleepyNOZ Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei, nå for litt siden merka jeg at PCen ble veldig treig.. Så fem min etter den har stått på, stopper alle programmene. Jeg kan enda bevege rundt med musepekeren, og bakgrunns bildet skifter slik det skal.. Men kan ikke bruke alt, ctrl, delete og ingen programmer viser tegn til fremgang. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Treg maskin kan komme av ulike ting. Overoppheting (sjekk om du kan rense maskinen for støv), full harddisk eller virus er noen av tingene. Hvis du mistenker at det er noe rusk på maskinen kan du følge veiledningen i signaturen min, og poste logger her i tråden din. Lenke til kommentar
SleepyNOZ Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Har ikke virus, CPU ligger på ca 36 grader og gpu ganske lavt.. 150GB ledig på en hdd og 40GB på SSDen... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Har ikke virus? Hvordan kan du være sikker på det hvis du ikke får gjort noe på maskinen? Lenke til kommentar
SleepyNOZ Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 fikk kjørt en total skann rett før dette skjedde, men når den ble ferdig og jeg trykka på fullfør, kom det bluscreen og pcen ble treigere og begynte å stoppe hele tiden Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvis det skjedde som et resultat av kjørt virusscan vil jeg nesten tro det er grunn til å tro at det enten er virus eller en falsk positiv som har Vært problemet. Har du mulighet til å sjekke AV programmet ditt om den har lagt igjen noen logger, filer i karantene eller liknende? Lenke til kommentar
SleepyNOZ Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 PCen fungerer bedre nå, har fått sjekket virus igjen med både mcafee og avg. ingen av de viser virus på PCen.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Høres ut som harddisk problem eller noe driver relatert. Sjekk SMART data / helsen på disken via Acronsis Disk Moniter el. Start en Systemgjenoppretting fra noen dager før problemet oppsto via sikkerhets modus eller under "Reparer" på F8 under oppstart og se om det hjelper. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Du bør nok sjekke med Malwarebytes også. Det er ikke så vanlig med vanlige virus lenger så et standard AVprogram vil ikke finne all skadelig kode. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 PCen fungerer bedre nå, har fått sjekket virus igjen med både mcafee og avg. ingen av de viser virus på PCen.. Håper virkelig du ikke har både macafee og avg installert samtidig. Dette kan jo også skape problemer. Om du skal velge så gå for avg. Macafee er noe dritt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå