Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din alder/2 + 7 er en generell, uskreven regel. I dette tilfelle blir det 18/2+7=16. Men om det egentlig er så viktig er diskutabelt. Jeg var på kino med en 15-åring på valentine's, og jeg var 19 (jeg er '95, hun er '98). Bare husk på at den seksuelle lavalder er 16 år. Har man ikke sex ser jeg egentlig ikke noe problem med det.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Tenker mest på venner, reaksjonene, familie. Mamma synes sikkert det e stor forskjell osv... blablabla..

Hvorfor spiller det noen rolle hvordan andre reagerer? Liker du henne så kjør på. Du merker jo når du er sammen med henne om aldersforskjellen er for stor eller ikke..

Lenke til kommentar

Er vel mer bekymret for matematikkunnskapene dine... :tease:

Etter opplysningene du oppgir er alderforskjellen mellom 3 og 3 1/2 år. Og denne aldersforskjellen vil være konstant. Den vil ikke variere mellom 3 og 4 år avhengig av årstiden.

Anonymous poster hash: 0c2ad...632

Den vil jo det hvis man tenker i hele tall og alltid runder ned. :sleep2: Det kan være et reelt bekymringsmoment at man for en tid vil være 19 og 15.

Lenke til kommentar

3 år er mer jo yngre man er, men etterhvert er det ingenting. Min er tre år eldre enn meg, uten at det betyr noe.

Er mulig foreldrene hennes har synspunkter, men det er ikke sikkert heller. Om de ser at du er seriøs ang henne og ikke er ute etter å utnytte henne, så vil jeg da tro at det vil hjelpe. Er ikke uvanlig at jenter er sammen med gutter som er litt eldre enn seg selv :)

Lenke til kommentar

Prøv å forestille deg dette; du har en datter på 15 år, og dette er sannsynligvis en datter du er svært glad i og bare ønsker det beste. Datteren din kommer i kontakt med en 18-åring. Uansett om denne 18-åringen er den snilleste og greieste 18-åringen i Norge, vet ikke du noe om det. For deg er han bare en 18-åring som løper etter datteren din. Tror de færreste fedre liker tanken.

Jeg sier ikke at det er galt med forhold eller noe (sex er fy-fy før hun får sengelappen), men ikke forvent deg å få hennes fars velsignelse.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg holdt på litt med ei som var 14 når jeg var 17, men fant ut at det var noe jeg ikke ønsket å gjøre :) Kjør på, hvis det føles rett er det jo ingen problemer, tipper jenta er flink til å snakke med foreldrene sine skulle det blir problemer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...