Gå til innhold

Hjerte uten kontroll.

Kv84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man ser tydelig at dette ikke er kvinneguiden :)
Uansett, ring etter hjelp, høres ut som om du trenger det.

Hva ville skjedd på kvinneguiden?

Stengt tråd. Det skjer vel hvert sekund her og tenker jeg.

Grunnen til det er enkel. Vi er ikke kvalifiserte til å hjelpe deg, det eneste vi kan gjøre er å anbefale at du tar kontakt med helsevesenet før du skader deg selv.

Å få kommandoer fra en indre stemme er ikke normalt, søk hjelp med en gang.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Man ser tydelig at dette ikke er kvinneguiden :)

Uansett, ring etter hjelp, høres ut som om du trenger det.

Hva ville skjedd på kvinneguiden?

Stengt tråd. Det skjer vel hvert sekund her og tenker jeg.

Grunnen til det er enkel. Vi er ikke kvalifiserte til å hjelpe deg, det eneste vi kan gjøre er å anbefale at du tar kontakt med helsevesenet før du skader deg selv.

Å få kommandoer fra en indre stemme er ikke normalt, søk hjelp med en gang.

Men jeg kan ikke få hjelp mot noe som ikke har skjedd. Det er i ettertid en kan ringe om hjelp.

Får bare hjelp om ting blir utført.

Hva er det du tenker på skal bli utført?

Lillefingeren.

Lenke til kommentar

I stedet for å veldig, veldig vagt hinte om noe, kan du ikke spørre rett ut hva som er greia? Er du hjertknust og lurer på hvorfor vi mennesker får slike følelser? Hører du stemmer som ber deg om noe? Hva er egentlig greia? Prøv å være litt mer spesifikk.

Lenke til kommentar

I stedet for å veldig, veldig vagt hinte om noe, kan du ikke spørre rett ut hva som er greia? Er du hjertknust og lurer på hvorfor vi mennesker får slike følelser? Hører du stemmer som ber deg om noe? Hva er egentlig greia? Prøv å være litt mer spesifikk.

Jeg hører inni hodet mitt hva jeg skal gjøre imorgen. Og der for meg bilder, det kan jo bli vanskelig, men det går an å prøve. Ingen andre i rommet nå og jeg snakker ikke til meg selv, alt blir fortalt i ni hodet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...