forvirret27 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei .. Jeg blir ikke kåt, er ikke kåt, og hjelper ikke og tenke på sex . Blir ikke kåt av noe , trenger hjelp ! Jeg er ikke kåt når jeg begynner og ha sex, men midt i akten så merker jeg noe . men da er det forsent, for da er partner ferdig. ikke tørt og si noe . men er det noe som kan hjelpe ? noe jeg kan ta ? noe reseptfritt ? HJELP !!!!! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Gutt eller jente? Alder? Har det alltid vært slik? Hvordan er det når du onanerer? Få med så mye info i førsteposten som mulig. Det gjør det mye lettere for oss å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vil du ha et bilde av meg 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vil du ha et bilde av meg Hahahaha det var dagens (Y) 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vil du ha et bilde av meg Hahahaha det var dagens (Y) Bare tilbyr en tjeneste Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vil du ha et bilde av meg Hahahaha det var dagens (Y) Bare tilbyr en tjeneste Hehe, var ikke sånn ment mot deg altså men bare at jeg lo meg i hjel Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg blir forvirret. Leste ikke jeg nettopp at du solgte brukte truser? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vil du ha et bilde av meg Hahahaha det var dagens (Y) Bare tilbyr en tjeneste Hehe, var ikke sånn ment mot deg altså men bare at jeg lo meg i hjel Forsto det Jeg blir forvirret. Leste ikke jeg nettopp at du solgte brukte truser? Blir nok brukte tørre truser er jeg redd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg blir forvirret. Leste ikke jeg nettopp at du solgte brukte truser? Vi har med et latterlig troll å gjøre, fy faen! XD Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hæ? Hvem selger brukte truser? o-O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Faktisk, hvor noe er galt med din "pituitary gland" så kan du bli aseksuell. Eller var det impotent? Anyways. Sex er en av våres mest basiske instinker, det oppgjør ca 90% av vår personelighet, selv om du ikke er klar over det. Det jeg prøver å si er, at enten er det fysisk, eller mest sannsynelig noe psykisk som er grunn til problemene dine. Endret 27. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Kanskje det går over av seg selv? Før du vet ordet av det har du blitt kåt igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg