BGIOC Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Hei, jeg har et raskt spørsmål angående karakterkrav for Sykepleie linja. Snittet der jeg søker er på 4, men jeg har desverre bare 3.65 i snitt. Jeg mangler altså 0.35 snitt for å komme inn. Er det håpløst å tro på at man kommer inn? Eller er sjansen for å komme inn via venteliste grei nok? Noen som har erfaring og kan gi et svar? Endret 24. april 2014 av BGIOC Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Var dette det laveste inntakskravet i fjor, eller var det inntakskrav for førsteinntaket? Det er lite sannsynlig at snittet er det samme som i fjor, men 0.365 er et stykke unna. Har du for lavt snitt kommer du rett og slett ikke inn. 3 Lenke til kommentar
BGIOC Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Var dette det laveste inntakskravet i fjor, eller var det inntakskrav for førsteinntaket? Det er lite sannsynlig at snittet er det samme som i fjor, men 0.365 er et stykke unna. Har du for lavt snitt kommer du rett og slett ikke inn. Det er inntakskravet for førsteinntaket. Og ja, 0.35 er vel litt for langt unna Endret 24. april 2014 av BGIOC Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hadde du klart å regne ut hvor mye du faktisk mangler for å komme inn, hadde du kanskje hatt tilstrekkelige karakterer til å komme inn på studiet Lenke til kommentar
BGIOC Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Hadde du klart å regne ut hvor mye du faktisk mangler for å komme inn, hadde du kanskje hatt tilstrekkelige karakterer til å komme inn på studiet Hehe, ops! liten skriveglipp der... Mente 0.35 x) Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Alt håp er ikke ute, poenggrenser endrer seg fra år til år. De tar dessuten ofte inn studenter etter andreopptaket helt frem til litt etter skolestart, og dette kommer ikke til uttrykk i poenggrensene. 1 Lenke til kommentar
BGIOC Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Alt håp er ikke ute, poenggrenser endrer seg fra år til år. De tar dessuten ofte inn studenter etter andreopptaket helt frem til litt etter skolestart, og dette kommer ikke til uttrykk i poenggrensene. Er bare å krysse fingrene da, håper virkelig jeg kommer inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå