staagri Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei! Har akkurat satt sammen en maskin med Asus A7N8X-X hk. Startet opp og gikk rett inn i bios og stilte klokken og fsb osv. Deretter save exit, men etter restarten får jeg bare opp Bios rom checsum error detecting floppy drive A media. Kommer ikke inn i bios mere, har holdt inne del og trykket på den fra maskinen blir startet. Har seff tatt ut batteriet og clear cmos flere ganger, men kommer forsatt ikke inn i bios. Har ikke noe floppy på maskinen. Noe som vet hva dette kan vere, kan vel umulig har klart å fucka opp biosen bare ved å endre oppsett??? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Du har enten ødelagt BIOS, har opplevd selv før...hvis ingenting funker må du be der du kjøpte fra å flashe BIOS på nytt... Lenke til kommentar
staagri Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Kjøpte det hos komplett.no skal tro om jeg får det på garantien om jeg sier at jeg kom inn i bios første gangen?? eller om jeg bare skal si at jeg fikk mld første gang jeg slo på maskinen?? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hold deg til hva som skjedde du du skal uansett få det på garantien hvis det er noe galt med det Ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
svennand Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 bare si det som det er, best å være ærlig dette er uansett en garantisak... slikt skal ikke skje... uansett ka du stille skal det enten kunne rettest opp igjen inni bios'en eller ved å nullstille bios...., sålenge det ikke er snakk om ei mislykka biosflashing hvis det er under 14 dager siden kan du nå bruke returretten hvis du ikke gidder lang behandlingstid (vet ikke om komplett har lang behandlingstid, bare slik det er sagt, og du må da betale porto på nytt ved bestilling av nytt produkt) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Svennand: jeg ville ikke skrytt i signaturen av å ha en harddisk på 8MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå