blomster124 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Jeg skulle oppdatere iphonen min, også plutselig slo den seg av, og det står jeg må koble den til itunes. Dette har jeg ikke anledning til nå, eller iphonen har liksom ikke ville koble seg til itunes lenge nå, merket dukker ikke opp... Hjelp! jeg må få på mobilen nå. Og jeg er redd alt blir slettet, lenge siden jeg har sikkerhetskopiert.. noen som vet? Endret 24. april 2014 av blomster124 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Prøv først med å holde home og på/av inne samtidig i 10 sekunder for en restart. Neste gang tar du backup før du oppdaterer. Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Prøv først med å holde home og på/av inne samtidig i 10 sekunder for en restart. Neste gang tar du backup før du oppdaterer. på/av knappen funker ikke, den er ødelagt... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 koble til lader, det er nok din eneste mulighet:) Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 koble til lader, det er nok din eneste mulighet:) Det har jeg jo selvfølgelig gjort! Men da kommer det beskjed om aat jeg må koble til itunes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Samme skjedd her!... jævlig irriterende. Satt og gjennopprettet nå til nyeste backup som uheldigvis var 1. mars eller noe, siden jeg ikke hadde nok plass til at det skulle bli tatt nye iCloud backup siste mnd. etter jeg tok for mange videoer på en konsert. Faen! Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Samme skjedd her!... jævlig irriterende. Satt og gjennopprettet nå til nyeste backup som uheldigvis var 1. mars eller noe, siden jeg ikke hadde nok plass til at det skulle bli tatt nye iCloud backup siste mnd. etter jeg tok for mange videoer på en konsert. Faen! Så kjipt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå